Strobist: Jacky

Het zijn van die aparte wezens
Gebruikersavatar

remoss
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Strobist: Jacky

Bericht door remoss »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Jordy, dat je hier foto's post is prima uiteraard. Als er daarna gereageerd wordt en jij verder niets meer van je laat horen (tot nu toe dan) wekt de indruk dat je inderdaad alleen maar even de foto's dumpt om je naam her en der bekend te maken of zoiets. En dat terwijl je op andere fora wél reageert na reactie.

Maar als jij aangeeft dat dat niet zo is en het daarbij ook nog eens komt door een rotperiode dan nemen we dat gewoon aan. No problemo en happy posting dan maar :)
Hoe ouder ik word, des te beter ik was

Dennis71
Berichten: 915
Lid geworden op: zo 23 aug 2009, 19:27
Favoriete camera merk: Contax
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Strobist: Jacky

Bericht door Dennis71 »

soulpic schreef: @ Dennis:

En hoeveel reageer je nu nog op DPZ en NCN? Terwijl jij toen diegene was die het hardste aan het roepen was dat ik maar meer commentaar moest plaatsen bij andermans foto's.
Volgens mij mis je een stukje Jordy.
Ik heb commentaar als iemand alleen maar zijn eigen topics start en verder niet de moeite neemt ook op iemand andermans foto's te reageren.
Als ik niets meer plaats dan ben ik toch niet verplicht om nog te reageren?
Jij dumpt je foto's en daar is het mee gedaan. Krijg je commentaar dan komt er een uitgebreide reply met excuses waarom dit en waarom dat.
Nu is het weer een minder leuke periode waarom je niet actief bent. Bij mij kom je al een tijdje niet geloofwaardig meer over.
Zoals ik al zei...je hebt altijd wel een mooi verhaal.
Ik wil graag fotograaf worden!

www.dennisbeekelaar.com
Plaats reactie

Terug naar “Mensen”