Strobist: Jacky

Het zijn van die aparte wezens
Gebruikersavatar

Marco
In memoriam ♰
Berichten: 3143
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 23:04
Favoriete camera merk: telkens iets anders
Bewerk mijn foto's: Nee
Contacteer:

Re: Strobist: Jacky

Bericht door Marco »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Jordy is op de diverse fora op zoek naar aandacht.

Wanneer ie dat dus niet krijgt, wordt het stil.
Dus ik zou zeggen, sssst.....
flickr

Dragging heavy cameras is so uncool...
Gebruikersavatar

remoss
Berichten: 9149
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Strobist: Jacky

Bericht door remoss »

Ik krijg een heel ander idee.........
Hoe ouder ik word, des te beter ik was
Gebruikersavatar

Marco
In memoriam ♰
Berichten: 3143
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 23:04
Favoriete camera merk: telkens iets anders
Bewerk mijn foto's: Nee
Contacteer:

Re: Strobist: Jacky

Bericht door Marco »

remoss schreef:Ik krijg een heel ander idee.........
knip ?
flickr

Dragging heavy cameras is so uncool...

Topic Starter
soulpic
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 03 feb 2010, 16:46

Re: Strobist: Jacky

Bericht door soulpic »

@ Iedereen:

Jammer dat jullie met vooroordelen en misvattingen gaan smijten.
Feit dat ik hier nog niet gereageerd heb heeft te maken met de ietwat minder leuke periode, bovendien zit ik ook niet 24/7 op internet.

@ Dennis:

En hoeveel reageer je nu nog op DPZ en NCN? Terwijl jij toen diegene was die het hardste aan het roepen was dat ik maar meer commentaar moest plaatsen bij andermans foto's.

@ Frans:

Helaas heb ik niets meer. Tijdens deze dag heb ik alleen met dit model geschoten en dit is het bruikbare wat eruit is gekomen. Binnenkort ga ik weer wat leuks doen.

Jolanda
Berichten: 1143
Lid geworden op: vr 24 jul 2009, 16:11
Favoriete camera merk: Nikon 1
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: In het gezellige Zuiden des lands

Re: Strobist: Jacky

Bericht door Jolanda »

Jordy, wees eens eerlijk. Je komt hier - notabene - voor het eerst en zet meteen een serie uit. Op zich heb ik daar geen problemen mee. Maar het leek wel even op een CF of SD-dump, want binnen een mum van tijd stond de serie minstens op 3 fora........
Zoek altijd nog vriendjes voor op Facebook......

Topic Starter
soulpic
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 03 feb 2010, 16:46

Re: Strobist: Jacky

Bericht door soulpic »

In mijn ogen is er niks mis mee om meteen foto's te presenteren, en ook niet op drie fora's. Alle drie de fora's hebben hun eigen niveau en elk forum heeft zijn eigen publiek.
Iedereen heeft een eigen kijk op foto's en dat is ook de reden dat ik ze op drie forum's post. Wil gewoon weten wat mensen er van vinden en wat er verbeterd kan worden. Op 't een forum krijg je dat meer te horen dan het ander.

Weef
Berichten: 871
Lid geworden op: di 19 mei 2009, 09:46
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Glasgow, Scotland

Re: Strobist: Jacky

Bericht door Weef »

Zucht.......
Jordy heeft wel een punt, vind ik.

Jolanda
Berichten: 1143
Lid geworden op: vr 24 jul 2009, 16:11
Favoriete camera merk: Nikon 1
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: In het gezellige Zuiden des lands

Re: Strobist: Jacky

Bericht door Jolanda »

Ach, weet je, er is ook niks mis mee......
Blijf gewoon plaatsen en wie weet leer je er nog wat van.

Succes
Jolanda
Zoek altijd nog vriendjes voor op Facebook......

Riemke
Berichten: 1013
Lid geworden op: zo 23 aug 2009, 18:17
Favoriete camera merk: Nikon
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Re: Strobist: Jacky

Bericht door Riemke »

Op zich is er toch niks mis mee om een foto (of een serie foto's in dit geval) op meerdere fora te plaatsen?
Ieder fotoforum is weer anders. Zelf heb ik het ook wel eens gehad met een foto. Op het NCN forum positief beoordeeld, maar totaal in de grond geboord op de site van onze Zuiderburen :cry: De waarheid ligt dan misschien in het midden?
Ik denk dat het allerbelangrijkste is dat je foto's op welk forum dan ook worden voorzien van opbouwende kritiek. Daar kun je van leren. Aanwezigheid op een forum heeft echter ook een andere kant, nl. dat anderen het ook leuk vinden opbouwende kritiek te ontvangen. Dat moet als het goed is een wisselwerking zijn. :roll:

luc
Berichten: 257
Lid geworden op: wo 14 okt 2009, 16:40

Re: Strobist: Jacky

Bericht door luc »

soulpic schreef:In mijn ogen is er niks mis mee om meteen foto's te presenteren, en ook niet op drie fora's. Alle drie de fora's hebben hun eigen niveau en elk forum heeft zijn eigen publiek.
Iedereen heeft een eigen kijk op foto's en dat is ook de reden dat ik ze op drie forum's post. Wil gewoon weten wat mensen er van vinden en wat er verbeterd kan worden. Op 't een forum krijg je dat meer te horen dan het ander.
Dat niveau verschil wat je aanhaalt, bedoel je dat op het vlak van fotografie of op het vlak van afgunst ?

Na mijn mening zit er betreft fotografische kwaliteit/niveau weinig verschil tussen de fora onderling maar is het meer de gedraging van select groepje aldaar wat jij dan publiek noemt wat vaak inderdaad anders is.

Luc
Gebruikersavatar

remoss
Berichten: 9149
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Strobist: Jacky

Bericht door remoss »

Jordy, dat je hier foto's post is prima uiteraard. Als er daarna gereageerd wordt en jij verder niets meer van je laat horen (tot nu toe dan) wekt de indruk dat je inderdaad alleen maar even de foto's dumpt om je naam her en der bekend te maken of zoiets. En dat terwijl je op andere fora wél reageert na reactie.

Maar als jij aangeeft dat dat niet zo is en het daarbij ook nog eens komt door een rotperiode dan nemen we dat gewoon aan. No problemo en happy posting dan maar :)
Hoe ouder ik word, des te beter ik was
Plaats reactie

Terug naar “Mensen”