In verval.

Mooie verlaten plaatsen, gebouwen enz...
Plaats reactie

Topic Starter
PeterD
Berichten: 324
Lid geworden op: wo 18 jan 2023, 21:04
Bewerk mijn foto's: Nee

In verval.

Bericht door PeterD »

Tijdens mijn ritjes door de polder zie je nog wel oude verlaten boerderijtjes en/of schuren die in verval zijn.Het terrein mag ook vaak niet worden betreden.Het verval word ieder jaar erger en ze staan er al jaren om redenen die ik niet ken.
Zo ook dit verlaten huis/schuur waar ik al menigmaal voorbij ben gereden.Het is niet mijn soort fotografie maar ik kon nu mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb een paar foto's gemaakt.


1Afbeelding


2Afbeelding


3Afbeelding
Gebruikersavatar

remoss
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: In verval.

Bericht door remoss »

Verval vastleggen heeft in mijn beleving altijd een goed doel, want ooit is het weg. Dan hebben we tenminste de foto's nog. Dus tof dat je dit doet Peter :duimop:

Zo had ik ooit meer willen doen met urban fotografie, is er 1 keer van gekomen. Nu kan ik dat helaas niet meer maar hou wel van dit soort fotografie!
Hoe ouder ik word, des te beter ik was

Topic Starter
PeterD
Berichten: 324
Lid geworden op: wo 18 jan 2023, 21:04
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: In verval.

Bericht door PeterD »

En dan ineens is het idd weg.Die plekjes waarvan het een vanzelfsprekendheid was dat je ze zag en je pas veel later opmerkte dat ze er ineens niet meer waren.
Er staan er in mijn regio nog wel meer.Ze roepen bij mij altijd vragen op.Ik vond dit wel leuk om te doen.
Dank voor de reactie.

Skippy
Berichten: 6586
Lid geworden op: ma 24 aug 2009, 22:41
Favoriete camera merk: Het is maar een doosje
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: In verval.

Bericht door Skippy »

Goede foto's. Bijzonder hoor dit soort verlaten gebouwen, in de regio waar ik veelal fotografeer Uitrechtse Heuvelrug en Gelderse Vallei worden ze steeds zeldzamer. Rij je met de auto of fiets door de polder? Als ik een fietstocht maak gaat altijd een camera mee, je weet maar nooit wat je tegenkomt.

Topic Starter
PeterD
Berichten: 324
Lid geworden op: wo 18 jan 2023, 21:04
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: In verval.

Bericht door PeterD »

Zowel met de fiets als met de auto.Met de fiets zijn vaak een soort van verkennningstochtjes om later met de auto en camera terug te keren.
Maar ze worden idd steeds zeldzamer.Dank voor je reactie.
Plaats reactie

Terug naar “Urban”