Jongeman, Bangkok.

Het zijn van die aparte wezens
Gebruikersavatar

remoss
Berichten: 9144
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Jongeman, Bangkok.

Bericht door remoss »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

PeterD schreef: di 16 mei 2023, 21:30 Ik hoop toch dat smaken mogen verschillen.
Ik hoop toch dat de mening van een ander ook geventileerd mag worden, want dat is wat er gebeurt. Je plaatst een foto en dat zal niet altijd maar lofzang opleveren :D

Alle gekheid op een stok, persoonlijk vind ik 'm ook wel geslaagd. Tikkie veel rood tint in het gezicht, maar zal de bedoeling zijn.
Hoe ouder ik word, des te beter ik was

Topic Starter
PeterD
Berichten: 321
Lid geworden op: wo 18 jan 2023, 21:04
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Jongeman, Bangkok.

Bericht door PeterD »

remoss schreef: do 18 mei 2023, 09:51
PeterD schreef: di 16 mei 2023, 21:30 Ik hoop toch dat smaken mogen verschillen.
Ik hoop toch dat de mening van een ander ook geventileerd mag worden, want dat is wat er gebeurt. Je plaatst een foto en dat zal niet altijd maar lofzang opleveren :D

Alle gekheid op een stok, persoonlijk vind ik 'm ook wel geslaagd. Tikkie veel rood tint in het gezicht, maar zal de bedoeling zijn.
Zeker mag dat en dat gebeurt toch ook wel ? En dat er foto's voor verbetering vatbaar zijn zal ook zeker waar zijn.Dat zal voor deze ook foto gelden.Maar ik hou er niet van dat mijn foto's worden bewerkt.Andersmans smaak word mij dan een beetje opgedrongen.Dat wil ik niet.Ik leer liever van de tips en kritiek zoals die word aangeleverd zoals bv van dat rode gezicht.En natuurlijk was dat niet de bedoeling.
Bedankt voor je reactie.

strangeartefact
Berichten: 4161
Lid geworden op: di 01 jun 2010, 09:31
Favoriete camera merk: Niet meer merk gebonden
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Zutphen
Contacteer:

Re: Jongeman, Bangkok.

Bericht door strangeartefact »

Dicht gelopen donker houdt ik ook wel van maar ik vind dan weer wel dat het gezicht onrealistisch is geworden kwa kleur, dat vind ik jammer.
Mijn mening, voor jou om mee te doen wat je wil en dat ga je ook vast zo opvatten als ik zo teruglees! En das helemaal prima!
https://peterzeedijk.myportfolio.com/
-Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid-

Topic Starter
PeterD
Berichten: 321
Lid geworden op: wo 18 jan 2023, 21:04
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Jongeman, Bangkok.

Bericht door PeterD »

strangeartefact schreef: vr 19 mei 2023, 13:37 Dicht gelopen donker houdt ik ook wel van maar ik vind dan weer wel dat het gezicht onrealistisch is geworden kwa kleur, dat vind ik jammer.
Mijn mening, voor jou om mee te doen wat je wil en dat ga je ook vast zo opvatten als ik zo teruglees! En das helemaal prima!
Ach ik heb mijn bedoeling uitgelegd.En er toch weer wat van geleerd.Dank voor je reactie.
Plaats reactie

Terug naar “Mensen”