Schoenmakerij Ten Ham / Amersfoort

Als je de foto's nergens anders kwijt kunt

Topic Starter
Skippy
Berichten: 6586
Lid geworden op: ma 24 aug 2009, 22:41
Favoriete camera merk: Het is maar een doosje
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Schoenmakerij Ten Ham / Amersfoort

Bericht door Skippy »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

OK mannen, ik hecht aan jullie oordeel. Als basis voor de zwart/wit in Nik Silver Efex heb ik hier Agfa APX 400 gebruikt.
Een film met een bijzonder fraaie toonschaal, heel evenwichtig in de lichte én schaduwpartijen en toch niet "flauw". Bedankt voor de reactie!

a90
Berichten: 1242
Lid geworden op: zo 23 aug 2009, 21:49
Favoriete camera merk: Vtech

Re: Schoenmakerij Ten Ham / Amersfoort

Bericht door a90 »

Ja fijn zo Luc, helemaal goed.
"All these idiots are worried about going green, worry more about having green"

pbreev
Berichten: 451
Lid geworden op: di 27 jul 2010, 15:31
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Schoenmakerij Ten Ham / Amersfoort

Bericht door pbreev »

Skippy schreef:OK mannen, ik hecht aan jullie oordeel. Als basis voor de zwart/wit in Nik Silver Efex heb ik hier Agfa APX 400 gebruikt.
Een film met een bijzonder fraaie toonschaal, heel evenwichtig in de lichte én schaduwpartijen en toch niet "flauw". Bedankt voor de reactie!
Hoi Luc,

Alleen #2 vind ik te contrastrijk qua toonschaal. De rest inderdaad een goede keuze. Zwart is te zwart (doorgelopen) en wit is heel fel (uitgebeten?)
Groet Patrick.

"Er zijn twee mensen nodig om een foto mooi te vinden. Eén die hem maakt en één die hem bekijkt !"

Topic Starter
Skippy
Berichten: 6586
Lid geworden op: ma 24 aug 2009, 22:41
Favoriete camera merk: Het is maar een doosje
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Schoenmakerij Ten Ham / Amersfoort

Bericht door Skippy »

pbreev schreef:
Skippy schreef:OK mannen, ik hecht aan jullie oordeel. Als basis voor de zwart/wit in Nik Silver Efex heb ik hier Agfa APX 400 gebruikt.
Een film met een bijzonder fraaie toonschaal, heel evenwichtig in de lichte én schaduwpartijen en toch niet "flauw". Bedankt voor de reactie!
Hoi Luc,

Alleen #2 vind ik te contrastrijk qua toonschaal. De rest inderdaad een goede keuze. Zwart is te zwart (doorgelopen) en wit is heel fel (uitgebeten?)
Hoi Patrick, ik heb het histogram gecheckt, er clippen heel weinig pixels in het licht en donker. M.i. niet echt zichtbaar en/of storend. Op mijn Dell scherm zit de opname er goed uit.
Plaats reactie

Terug naar “Diversen”