Thije ( nieuw)

Het zijn van die aparte wezens

Topic Starter
David
Berichten: 1866
Lid geworden op: ma 26 apr 2010, 19:34
Bewerk mijn foto's: Nee

Thije ( nieuw)

Bericht door David »

Had ooit al een keer een serie over Thije op het forum geplaatst, dat was de aller eerste keer dat ik deze stijl van fotografie ging proberen. Na een andere vriend en vriendin vanavond weer even met Thije op pad geweest. Nja, we hadden niks te doen en zijn even gaan fietsen, haha. Daar is dit uitgekomen.

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Topic Starter
David
Berichten: 1866
Lid geworden op: ma 26 apr 2010, 19:34
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Thije ( nieuw)

Bericht door David »

Geen aanmerkingen dus topfoto's zo te zien ;)
Gebruikersavatar

remoss
Berichten: 9148
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Thije ( nieuw)

Bericht door remoss »

Weet nog niet wat ik ervan moet vinden. De shoot zelf is oké maar de bewerking vind ik niet zo fraai. Op de 4e na vind ik ze erg vaal en bleek.
Hoe ouder ik word, des te beter ik was

Topic Starter
David
Berichten: 1866
Lid geworden op: ma 26 apr 2010, 19:34
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Thije ( nieuw)

Bericht door David »

Ja dat was ook de bedoeling , maar k zal wel weer de enige zijn die dit soort toning mooi vind xd.

Jolanda
Berichten: 1143
Lid geworden op: vr 24 jul 2009, 16:11
Favoriete camera merk: Nikon 1
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: In het gezellige Zuiden des lands

Re: Thije ( nieuw)

Bericht door Jolanda »

Ik vind de toning wel oké, maar had meer andere dingen waar ik over na moet denken.

Sowieso zijn er hier op LC ook nog mensen die gewoon een eigen leven leiden hoor David. Vooral op vrijdagavond, zaterdag en zondag gaan die er in het weekend opuit om samen met hun kinderen wat te doen. Die nemen dan even niet de tijd om foto's op LC te analyseren en/of te bekritiseren.

Foto 1 had ik meer kijkruimte gewenst. Je hebt nu links dat hek en Thije krap gekaderd. (Waarom heeft hij nog zijn rugzak om? )
Foto 2 vind ik de pose minder, net als bij foto 3. Foto 3 had ik rechtgezet ivm die auto op de achtergrond.
Foto 4 kijkt Thije wat boos, bewerking wijkt iets af van de vorige 3 foto's, naar mijn mening mooier.
Foto 5 vind ik wel een stoere blik. Ik kan helaas niet wennen aan hoe jullie (= de jeugd) tegenwoordig die caps dragen.

Nu ik het geheel zo nog eens bekijk, denk ik dat foto 1 eruit springt. Thije's blik is daarin ook niet zo boos.

Overigens als JIJ vindt dat het topfoto's zijn, wie ben ik dan om te zeggen dat dat niet zo is?.......

Jolanda
Zoek altijd nog vriendjes voor op Facebook......
Gebruikersavatar

Ree
Berichten: 673
Lid geworden op: vr 09 okt 2009, 16:19

Re: Thije ( nieuw)

Bericht door Ree »

Persoonlijk vind ik foto 2 het beste.
Hier passen toning licht en pose mi het best bij elkaar... jammer van het schuine.. vind dat niks toevoegen.
ff nummertje bij de foto's?
Gebruikersavatar

Daniël
Berichten: 3356
Lid geworden op: za 08 mei 2010, 16:17
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Thuis

Re: Thije ( nieuw)

Bericht door Daniël »

ik heb betere foto's van je gezien.
Wou geen reactie plaatsen omdat ik ze niet mooi vind.

Toning is voor mij niet om aan te zien, soms is het mooi maar nu niet. Enige die ik redelijk vind zijn 1 en 4 (nummer ze even ;))
Gebruikersavatar

remoss
Berichten: 9148
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Thije ( nieuw)

Bericht door remoss »

Daniël schreef:Wou geen reactie plaatsen omdat ik ze niet mooi vind.
Dat zou niet zo best zijn :|
Hoe ouder ik word, des te beter ik was

Topic Starter
David
Berichten: 1866
Lid geworden op: ma 26 apr 2010, 19:34
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Thije ( nieuw)

Bericht door David »

Nja, ik denk dat jullie meer van de rechtoe recht aan kleuren zijn, waar ik dus absoluut niet van hou, maar dat is weer smaakgebonden. Rugzak hoort er allemaal bij in 't straatje ( Woei x Patta, Carharrtt jacket, Nike air one Patta , Easpack ) .

Ik ga ook niet zeggen dat ik dit niet vaak doe want dat is geen excuus, ik begrijp jullie aanmerkingen maar ben niet van plan om nu gewone kleuren toe te gaan passen , ook niet in de toekomst.

Wel bedankt voor jullie reacties waar ik wat mee kan.
Gebruikersavatar

Ree
Berichten: 673
Lid geworden op: vr 09 okt 2009, 16:19

Re: Thije ( nieuw)

Bericht door Ree »

David schreef:Nja, ik denk dat jullie meer van de rechtoe recht aan kleuren zijn, waar ik dus absoluut niet van hou, maar dat is weer smaakgebonden. Rugzak hoort er allemaal bij in 't straatje ( Woei x Patta, Carharrtt jacket, Nike air one Patta , Easpack ) .

Ik ga ook niet zeggen dat ik dit niet vaak doe want dat is geen excuus, ik begrijp jullie aanmerkingen maar ben niet van plan om nu gewone kleuren toe te gaan passen , ook niet in de toekomst..
Beetje kort door de bocht David.
Elke foto heeft een andere toning dus het mi niet zo vreemd dat daar commentaar op komt.
Zet deze serie eens in dezelfde kleurtoning neer dan kijkt het al anders.
Nu oogt het gewoon "rommelig" (ik doe lekker mee met de quotjes zoals René :tevreden: ) en dat is mijn smaak weer niet.
Plaats reactie

Terug naar “Mensen”