Ten Miles Tilburg 6 september 2009

Speciale activiteiten, gebeurtenissen en manifestaties
Plaats reactie

Topic Starter
reebruine ogen
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 22 jul 2009, 11:43
Favoriete camera merk: Nikon
Locatie: Goirle
Contacteer:

Ten Miles Tilburg 6 september 2009

Bericht door reebruine ogen »

Afgelopen zondag samen met Hans de Ten Miles in Tilburg bezocht. Uiteraard met camera's en met als doel om in ieder geval de dochter van Hans, die meeliep, goed op de plaat te zetten.

Jee, wat viel mij het tegen om mooie, duidelijke, "scherpe" foto's te maken. Ik heb er ontzettend veel gemaakt maar thuisgekomen bijna alles weggegooid. :oops: Echt petje af voor die andere fotografen die bij dit soort evenementen de scherpte op en bij het juiste moment weten te krijgen. :o

hier toch een kleine selectie, om jullie enige indrukken te geven...

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4. evelien, dochter van hans, nog volop ploeterend maar wel volhoudend
Afbeelding

5. En tot slot, evelien die eindelijk de zware tocht helemaal had volbracht
Afbeelding

groet, Marielle
Gebruikersavatar

remoss
Berichten: 9150
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Ten Miles Tilburg 6 september 2009

Bericht door remoss »

Wat je zegt, altijd lastig om dit soort bewegende mensen goed scherp op de plaat te zetten. Ook de achtergrond heb je niet voor het kiezen waardoor het nog lastiger wordt om iets knaps af te leveren.

Toch wel geslaagde foto's Marielle. Nr 1 vind ik goed, had wel wat meer ruimte naar onderen mogen hebben.

Ondanks niet scherp vind ik nr 3 wel heel erg geslaagd. Mooie beweging in de foto en niet zomaar van voren geschoten ;) En natuurlijk chappeau voor Evelien, een knappe prestatie.
Hoe ouder ik word, des te beter ik was

Topic Starter
reebruine ogen
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 22 jul 2009, 11:43
Favoriete camera merk: Nikon
Locatie: Goirle
Contacteer:

Re: Ten Miles Tilburg 6 september 2009

Bericht door reebruine ogen »

remoss schreef:Wat je zegt, altijd lastig om dit soort bewegende mensen goed scherp op de plaat te zetten. Ook de achtergrond heb je niet voor het kiezen waardoor het nog lastiger wordt om iets knaps af te leveren.

Toch wel geslaagde foto's Marielle. Nr 1 vind ik goed, had wel wat meer ruimte naar onderen mogen hebben.

Ondanks niet scherp vind ik nr 3 wel heel erg geslaagd. Mooie beweging in de foto en niet zomaar van voren geschoten ;) En natuurlijk chappeau voor Evelien, een knappe prestatie.

dank je wel rene, ben blij met je kommentaar, ook de aaanvullingen.
En ja, Evellien heeft een knappe prestatie neergezet, ik was blij dat ik aan de kant stond met het fototoestel, zou haar niet na hebben kunnen doen!
groet, Marielle
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”