Kreta 2010: Knossos

Rapportages van waar je bent geweest

Topic Starter
ALE
Berichten: 407
Lid geworden op: wo 21 okt 2009, 16:16
Bewerk mijn foto's: Ja

Re: Kreta 2010: Knossos

Bericht door ALE »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Riemke schreef:Het je hier overal ook dat filter gebruikt? ik kan me voorstellen dat je op dit tijdstip van de dag redelijk hard licht hebt, maar dat zie je in de foto's niet terug.
Nee, voor deze shoot heb ik het Nikon CP-II filter gebruikt. Er was inderdaad hard licht getuige de "korte" schaduw partijen. Alleen voor de kids het Light Catch ND filter op mijn objectief geschroefd om het diafragma verder te openen. Reden kun je wel raden.

Bedankt voor de leuke reactie Riemke,


ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters | Mono- & Tripod

Skippy
Berichten: 6586
Lid geworden op: ma 24 aug 2009, 22:41
Favoriete camera merk: Het is maar een doosje
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Kreta 2010: Knossos

Bericht door Skippy »

Staat er strak op Arthur, ik heb echt bewondering voor je doorzettingsvermogen om dit onder zulke omstandigheden zo toegewijd te fotograferen. Waarom heb je foto 7 in z/w omgezet? Detoneert toch een beetje in de serie.

Topic Starter
ALE
Berichten: 407
Lid geworden op: wo 21 okt 2009, 16:16
Bewerk mijn foto's: Ja

Re: Kreta 2010: Knossos

Bericht door ALE »

Skippy schreef:Waarom heb je foto 7 in z/w omgezet? Detoneert toch een beetje in de serie.
Ben blij dat je deze opmerking maakt. Het is absoluut niet mijn bedoeling om foto's te plaatsen die afbreuk doen aan de overige echter ik heb lang getwijfeld of ik niet de hele serie in z/w zou posten. Ik heb ze nl ook allemaal in z/w en vind dat wel iets hebben bij dit soort opgravingen. Anderzijds mis ik toch weer iets. Zie deze als een teaser om een reactie uit te lokken. Jij hapte gelukkig en vind het niet zonde. Nu vermoed ik dat je het niet mooi vindt in deze serie i.p.v. de z/w omzetting?
Bedankt voor je reactie,



ALE

ps, heb hetzelfde grapje uitgehaald bij de Spinaloga serie
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters | Mono- & Tripod

Skippy
Berichten: 6586
Lid geworden op: ma 24 aug 2009, 22:41
Favoriete camera merk: Het is maar een doosje
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Kreta 2010: Knossos

Bericht door Skippy »

ALE schreef:
Skippy schreef:Waarom heb je foto 7 in z/w omgezet? Detoneert toch een beetje in de serie.
Ben blij dat je deze opmerking maakt. Het is absoluut niet mijn bedoeling om foto's te plaatsen die afbreuk doen aan de overige echter ik heb lang getwijfeld of ik niet de hele serie in z/w zou posten. Ik heb ze nl ook allemaal in z/w en vind dat wel iets hebben bij dit soort opgravingen. Anderzijds mis ik toch weer iets. Zie deze als een teaser om een reactie uit te lokken. Jij hapte gelukkig en vind het niet zonde. Nu vermoed ik dat je het niet mooi vindt in deze serie i.p.v. de z/w omzetting?
Bedankt voor je reactie,



ALE

ps, heb hetzelfde grapje uitgehaald bij de Spinaloga serie

Graag gehapt Arthur :lol: Tja, ik vind 1 lijn in een serie altijd mooier, blijft persoonlijk. Je zou een separate z/w-serie kunnen overwegen :denk:
Plaats reactie

Terug naar “Landen”