Microsofprutsers

Plaats reactie

yoyo
Berichten: 694
Lid geworden op: ma 24 aug 2009, 11:34
Favoriete camera merk: Nikon and LEICA
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Somewhere in the middle

Microsoft toont Galaxy S II met Windows Phone 7

Bericht door yoyo »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

http://www.nu.nl/gadgets/2564053/micros ... one-7.html
:tevreden:
Ik overdrijf altijd graag een beetje... :schamen:
Quote of the Day : Nikon and Canon came to a similar conclusion: Amateurs need more pixels, pros probably don't. - Thom Hogan

mikemix
Berichten: 6936
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 00:55
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Microsofprutsers

Bericht door mikemix »

Ik bewonder je doorzettingsvermogen...

yoyo
Berichten: 694
Lid geworden op: ma 24 aug 2009, 11:34
Favoriete camera merk: Nikon and LEICA
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Somewhere in the middle

Re: Microsofprutsers

Bericht door yoyo »

:positief:
Ik overdrijf altijd graag een beetje... :schamen:
Quote of the Day : Nikon and Canon came to a similar conclusion: Amateurs need more pixels, pros probably don't. - Thom Hogan

yoyo
Berichten: 694
Lid geworden op: ma 24 aug 2009, 11:34
Favoriete camera merk: Nikon and LEICA
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Somewhere in the middle

Apple verhelpt kwetsbaarheden in Safari met updates

Bericht door yoyo »

Apple heeft nieuwe versies van de internet browser Safari uitgebracht. Versie 5.0.6 is beschikbaar voor Mac OS X 10.5.8 en versie 5.1 is beschikbaar voor Mac OS X 10.6.8 en Windows. Deze nieuwe versies verhelpen meerdere kwetsbaarheden.
Ik overdrijf altijd graag een beetje... :schamen:
Quote of the Day : Nikon and Canon came to a similar conclusion: Amateurs need more pixels, pros probably don't. - Thom Hogan
Gebruikersavatar

Ed Schouten
Berichten: 71
Lid geworden op: wo 15 sep 2010, 21:49
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Microsofprutsers

Bericht door Ed Schouten »

Leuk zo'n microsofdraadje. Hier mijn probleem(pje). Heb van de week een plug-in geïnstalleerd voor pse9. Geeft windhoos 7 aan dat het de bijpassende ink bestand niet kan vinden (o.a. de desktop iconen, snelkoppelingen etc.) Wilt u zoeken. Wel ja doe maar. Hij vindt iets wilt u dit koppelen? Ook dat ja. Gelijk daarna zin alle ink files op het bureaublad omgenoemd naar de plug-in. Kan nu vanaf de desktop geen enkel programma starten of naar bv. de harddisks etc. gaan. Moet dus via het menu start en dan naar de juiste folder, bestand aanklikken en starten. Omslachtig maar het werkt tenminste. Bij microsof heeft men de volgende oplossing: Via start een herstel maken. Doen ik dus. Geeft ie aan welke programma's worden aangepast. Prima. En toen na enige minuten... Herstelpunt kan niet werden uitgevoerd, voor probleem oplossing klik op onderstaande link. Dat is leuk naar een probleemoplossing voor een probleemoplossing. Dat werkt goed. MENEER GATES HARTELIJK DANK VOOR DIT VERBLUFFENDE OPERATING SYSTEM.
Groeten Ed

mikemix
Berichten: 6936
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 00:55
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Microsofprutsers

Bericht door mikemix »

Yoyo schijnt wel een handige snuiter te zijn met dit OS :fluiten:
Gebruikersavatar

Marco
In memoriam ♰
Berichten: 3143
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 23:04
Favoriete camera merk: telkens iets anders
Bewerk mijn foto's: Nee
Contacteer:

Re: Microsofprutsers

Bericht door Marco »

Kijk, dit mis ik dus eigenlijk wel een beetje in OS X...... ;)
flickr

Dragging heavy cameras is so uncool...
Gebruikersavatar

remoss
Berichten: 9168
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Microsofprutsers

Bericht door remoss »

Wilt u zoeken? Welja doe maar. Oh,iets gevonden, wilt u koppelen? Welja doe ook maar (geen idee wat, maar what the heck)......

I rest my case ;)
Hoe ouder ik word, des te beter ik was

yoyo
Berichten: 694
Lid geworden op: ma 24 aug 2009, 11:34
Favoriete camera merk: Nikon and LEICA
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Somewhere in the middle

Re: Microsofprutsers

Bericht door yoyo »

Ed Schouten schreef:Leuk zo'n microsofdraadje. Hier mijn probleem(pje). Heb van de week een plug-in geïnstalleerd voor pse9. Geeft windhoos 7 aan dat het de bijpassende ink bestand niet kan vinden (o.a. de desktop iconen, snelkoppelingen etc.) Wilt u zoeken. Wel ja doe maar. Hij vindt iets wilt u dit koppelen? Ook dat ja. Gelijk daarna zin alle ink files op het bureaublad omgenoemd naar de plug-in. Kan nu vanaf de desktop geen enkel programma starten of naar bv. de harddisks etc. gaan. Moet dus via het menu start en dan naar de juiste folder, bestand aanklikken en starten. Omslachtig maar het werkt tenminste. Bij microsof heeft men de volgende oplossing: Via start een herstel maken. Doen ik dus. Geeft ie aan welke programma's worden aangepast. Prima. En toen na enige minuten... Herstelpunt kan niet werden uitgevoerd, voor probleem oplossing klik op onderstaande link. Dat is leuk naar een probleemoplossing voor een probleemoplossing. Dat werkt goed. MENEER GATES HARTELIJK DANK VOOR DIT VERBLUFFENDE OPERATING SYSTEM.
http://www.google.nl/search?hl=nl&clien ... 0l0l0l0ll0
Ik overdrijf altijd graag een beetje... :schamen:
Quote of the Day : Nikon and Canon came to a similar conclusion: Amateurs need more pixels, pros probably don't. - Thom Hogan
Gebruikersavatar

Ed Schouten
Berichten: 71
Lid geworden op: wo 15 sep 2010, 21:49
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Microsofprutsers

Bericht door Ed Schouten »

Ik ben zelf uitstekend in staat mijn eigen problemen op te lossen. Als jou enige bijdrage een link neerzetten naar cursussen is, onderdruk dan de volgende keer de drang om een "bijdrage" te leveren.
Groeten Ed

Marten
Berichten: 338
Lid geworden op: zo 23 aug 2009, 15:35
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Microsofprutsers

Bericht door Marten »

Als je uit eten gaat en je hebt beperkte culinaire kennis, kies dan vooral een kant en klaar menu.
A la carte is meer iets voor kenners.
groet,
Marten
Plaats reactie

Terug naar “Computer gerelateerd”