Ik kwam deze Godox iT32 + X5 tegen en die leek mij wel interessant. Af en toe een invulflits kan handig zijn maar om nou elke keer de grote Sony flitser mee te zeulen vind ik niet handig.
Deze iT32 is klein, handzaam en oplaadbaar en kan eigenlijk alles wat af en toe nodig is. Het is een setje wat bestaat uit de iT32 iFlash flitser en de X5 TTL Wireless Flash Trigger. De flitser is universeel en de X5 trigger koop je op merk en is er voor Canon, Nikon, Sony, Fujifilm, OM System en Leica.
Ik heb uiteraard de X5 voor Sony en die X5 zorgt er ook voor dat je off-camera kunt flitsen. Het setje vond ik voor €107 op Amazon en kon het voor at geld niet laten liggen. Compleet met 2 kleurenfilters en diffuser en er zat ook nog een (kleine) lenspen bij als bonus. Ik ga hier lekker mee spelen...
Productpagina
Godox iT32 + X5
- remoss
- Favoriete camera merk: Mavica
- Bewerk mijn foto's: Ja
- Contacteer:
- Kroontje
- Favoriete camera merk: Nikon
- Contacteer:
Re: Godox iT32 + X5
Godox is een fijn merk. Heb hier alleen Godox in gebruik.
Had wel ergens gelezen dat de TTL niet helemaal correct is.
Verder ga je er zeker plezier van hebben. Ben ook aan het kijken voor mijn Nikon ZF.
Had wel ergens gelezen dat de TTL niet helemaal correct is.
Verder ga je er zeker plezier van hebben. Ben ook aan het kijken voor mijn Nikon ZF.
- remoss
- Favoriete camera merk: Mavica
- Contacteer:
Voor Nikon is er uiteraard ook een setje: https://www.amazon.nl/Cameraflitser-Tri ... r_1_8?th=1
Die is zelfs nog 5 euro goedkoper
Die is zelfs nog 5 euro goedkoper
Hoe ouder ik word, des te beter ik was
- Kroontje
- Favoriete camera merk: Nikon
- Contacteer:
Oh. Zal ff kijken. Dank