En het is een goede oefening in doelmatig kijken, voor mij de basis van fotografie. Gisteren was ik op pad om een nieuwe camera uit te proberen.
Dat heeft geresulteerd in een oefening in een bepaalde kleur groen (geen natuurlijk groen) spotten, alles binnen een straal van slechts ca. 500 meter.
Het zijn geen mega interessante fotos maar het gaat mij er meer om te laten zien wat je kunt doen met een andere insteek.
Uiteraard zijn er nog veel meer themas denkbaar, en leuk om je fantasie de vrije loop te laten.
1. De eerste foto was de aanzet om deze tint groen te gaan spotten. Alle begin is lastig dus het groen is hier nog niet dominant.
GRIIIx_R1000011 by Luc de Schepper, on Flickr2. Iets verderop gaat dat al wat beter.
GRIIIx_R1000013 by Luc de Schepper, on Flickr3. En ik draai mij om en zie dit. Geen topper maar toch maar gefotografeerd.
GRIIIx_R1000014 by Luc de Schepper, on Flickr4. Verderop op het industrieterrein deze truck. Hier werd ik blij van.
GRIIIx_R1000039 by Luc de Schepper, on Flickr5. En tijdens het terugrijden aan de overkant van de weg dit cadeautje uitgepakt.
GRIIIx_R1000041 by Luc de Schepper, on Flickr