Fijne serie vN een mooi museum. Stimuleert me om ook eens wat museum foto’s te plaatsen.
Ik vind het eigenlijk ook een beetje pronken met andermans veren.
Groet……..Willem.
Hoe meer ik leer, des te meer realiseer ik me dat ik nog niets weet !
Het is ons aller bezit Willem, van de gemeenschap dus. Er zouden veel meer mensen zich dat moeten realiseren, dan zou het ook veel drukker zijn in de musea.
Dank Willem. En gewoon plaatsen. Dat pronken met andermans veren is ook het geval bij foto's met bijvoorbeeld mooie gebouwen, tenzij je het zelf hebt gebouwd
Inderdaad Gert. Aan de andere kant, als het drukker wordt in musea moet ik nog veel meer moeite doen om geen mensen op de foto te krijgen
Om het Cruijffiaans te zeggen: “elk voordeel heb zijn nadeel”.
Inderdaad René, geniet ervan dat grote groepen Nederlanders geen belangstelling hebben voor onze culturele rijkdom.
Hoewel cultuur toch een wezenlijk belangrijk deel van ons leven zou kunnen zijn, als het niet drastisch is afgeremd door de overheid in de laatste jaren.
“Naar een concert gaan? Niet nodig, je kunt toch ook een CD opzetten. Daar kunnen we best op bezuinigen” Aldus een vorige minister. Inmiddels lopen de muziekverenigingen en muziekopleidingen leeg doordat subsidie is gestopt door de overheid. En dat is een voorbeeld waar ik bekend mee ben.
Toch triest.