Hét allerbeste Singleshot zw/w draadje [verzamel]!

Voor als je het niet te bont wilt maken
Peter Z.
*****
Berichten: 4225
Lid geworden op: di 01 jun 2010, 09:31
Favoriete camera merk: Niet meer merk gebonden
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Eefde
Contacteer:

Re: Hét allerbeste Singleshot zw/w draadje [verzamel]!

Bericht door Peter Z. »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Afbeeldingfishing by Peter Zeedijk, on Flickr

Lekker drijven midden op Ketelmeer.
https://peterzeedijk.myportfolio.com/
-formerly a strangeartefact-
Gebruikersavatar
Kroontje
*****
Berichten: 2883
Lid geworden op: wo 11 mei 2011, 20:01
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Hét allerbeste Singleshot zw/w draadje [verzamel]!

Bericht door Kroontje »

Dank Peter.
Zat te denken…neem vaker de fiets.

Mooi genomen van de visser.
Straalt rust uit. De zon reflectie zit aan de goede kant.
De Nikon Z9 heeft me laatste elastiekje laten klappen...’t Beest
iamKroontje
Pixelfed UtrKroontje
Gebruikersavatar
remoss
*****
Berichten: 9599
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Hét allerbeste Singleshot zw/w draadje [verzamel]!

Bericht door remoss »

Kroontje schreef: wo 27 mei 2026, 10:34 Tijdens een van mijn wandelingen door de stad.

Afbeelding
Aparte plaat, tikkie donker, wel lekker hoor!
Peter Z. schreef: vr 29 mei 2026, 21:27 Afbeeldingfishing by Peter Zeedijk, on Flickr

Lekker drijven midden op Ketelmeer.
Mooi "bijna" silhouet. Zat nog wel te twijfelen over het licht linksboven, maar past uiteindelijk wel.
Hoe ouder ik word, des te beter ik was
Peter Z.
*****
Berichten: 4225
Lid geworden op: di 01 jun 2010, 09:31
Favoriete camera merk: Niet meer merk gebonden
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Eefde
Contacteer:

Re: Hét allerbeste Singleshot zw/w draadje [verzamel]!

Bericht door Peter Z. »

Dank Mark en Rene!
https://peterzeedijk.myportfolio.com/
-formerly a strangeartefact-
Gebruikersavatar
Kroontje
*****
Berichten: 2883
Lid geworden op: wo 11 mei 2011, 20:01
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Hét allerbeste Singleshot zw/w draadje [verzamel]!

Bericht door Kroontje »

Dank René
De Nikon Z9 heeft me laatste elastiekje laten klappen...’t Beest
iamKroontje
Pixelfed UtrKroontje
Gebruikersavatar
ger k.
****
Berichten: 1559
Lid geworden op: wo 30 dec 2009, 18:23
Favoriete camera merk: LEICA
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Berg en Dal

Re: Hét allerbeste Singleshot zw/w draadje [verzamel]!

Bericht door ger k. »

Mooie foto. Scherp waar het scherp moet zijn. Top!
Fotograferen is schrijven met licht.
Plaats reactie

Terug naar “Zwart Wit fotografie”