Twee foto's van dezelfde veerdienst als mijn eerder geplaatste foto. Een bij aankomst aan het ponton/steiger bij rustig weer, en een net voordat er een hevige onweersbui losbarstte.
Pak Nam, Bangkok.
Dat dreigende weer in combinatie met de kleuren maakt deze laatste foto voor mij het meest aantrekkelijk. Ook het contrast tussen het -oude?- bootje en de strakke skyline rechts in de verte werkt daar aan mee.
De boten zijn idd vaak oud en grote luchtvervuilers met regelmatig dikke roetwolken achter zich. De beetje warme kleuren waar ik ook van hou komt omdat de opnamen zijn gemaakt tussen 18.00 uur en 18.30 uur. Zonsondergang tijden dus. De skyline is van Bangkok.
Dank voor het reageren.