Dezelfde veerdienst.

Auto's, vliegtuigen, mororen, boten, noem maar op....'..
Plaats reactie
PeterD
****
Berichten: 996
Lid geworden op: wo 18 jan 2023, 21:04
Bewerk mijn foto's: Nee

Dezelfde veerdienst.

Bericht door PeterD »

Twee foto's van dezelfde veerdienst als mijn eerder geplaatste foto. Een bij aankomst aan het ponton/steiger bij rustig weer, en een net voordat er een hevige onweersbui losbarstte.
Pak Nam, Bangkok.

1
Afbeelding

2
Afbeelding
Gebruikersavatar
gvdnberg
****
Berichten: 931
Lid geworden op: di 25 dec 2012, 11:06
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Dezelfde veerdienst.

Bericht door gvdnberg »

Dat dreigende weer in combinatie met de kleuren maakt deze laatste foto voor mij het meest aantrekkelijk. Ook het contrast tussen het -oude?- bootje en de strakke skyline rechts in de verte werkt daar aan mee.
Met vriendelijke groet,
Gert van den Berg

Al mijn foto's staan op Flickr
PeterD
****
Berichten: 996
Lid geworden op: wo 18 jan 2023, 21:04
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Dezelfde veerdienst.

Bericht door PeterD »

De boten zijn idd vaak oud en grote luchtvervuilers met regelmatig dikke roetwolken achter zich. De beetje warme kleuren waar ik ook van hou komt omdat de opnamen zijn gemaakt tussen 18.00 uur en 18.30 uur. Zonsondergang tijden dus. De skyline is van Bangkok.
Dank voor het reageren.
Gebruikersavatar
remoss
*****
Berichten: 9599
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Dezelfde veerdienst.

Bericht door remoss »

Vind de 1e erg lekker kijken, mooie kleuren en diepte. De dreigende lucht in de 2e doet het ook erg goed!
Hoe ouder ik word, des te beter ik was
PeterD
****
Berichten: 996
Lid geworden op: wo 18 jan 2023, 21:04
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Dezelfde veerdienst.

Bericht door PeterD »

Bedankt voor de reacties.
Gebruikersavatar
Kroontje
*****
Berichten: 2883
Lid geworden op: wo 11 mei 2011, 20:01
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Dezelfde veerdienst.

Bericht door Kroontje »

Ga met de eerste foto mee in de reacties.
De Nikon Z9 heeft me laatste elastiekje laten klappen...’t Beest
iamKroontje
Pixelfed UtrKroontje
Plaats reactie

Terug naar “Vervoer”