Singleshots Steden en plaatsen [verzamel]

Er zijn veel mooie stadjes
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kroontje
*****
Berichten: 2883
Lid geworden op: wo 11 mei 2011, 20:01
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Singleshots Steden en plaatsen [verzamel]

Bericht door Kroontje »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Gemaakt met de Voightlander 15mm op de ZF

Afbeelding
De Nikon Z9 heeft me laatste elastiekje laten klappen...’t Beest
iamKroontje
Pixelfed UtrKroontje
Gebruikersavatar
Kroontje
*****
Berichten: 2883
Lid geworden op: wo 11 mei 2011, 20:01
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Singleshots Steden en plaatsen [verzamel]

Bericht door Kroontje »

De Dom

Afbeelding
De Nikon Z9 heeft me laatste elastiekje laten klappen...’t Beest
iamKroontje
Pixelfed UtrKroontje
Gebruikersavatar
remoss
*****
Berichten: 9599
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Singleshots Steden en plaatsen [verzamel]

Bericht door remoss »

Die staat er weer deftig bij na de restauratie, prachtige plaat zo!
Hoe ouder ik word, des te beter ik was
Gebruikersavatar
Kroontje
*****
Berichten: 2883
Lid geworden op: wo 11 mei 2011, 20:01
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Singleshots Steden en plaatsen [verzamel]

Bericht door Kroontje »

Yep. Hebben ze weer mooi gedaan. Heeft wel wat.
Dank
De Nikon Z9 heeft me laatste elastiekje laten klappen...’t Beest
iamKroontje
Pixelfed UtrKroontje
Gebruikersavatar
Kroontje
*****
Berichten: 2883
Lid geworden op: wo 11 mei 2011, 20:01
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Singleshots Steden en plaatsen [verzamel]

Bericht door Kroontje »

Binnen hofje

Afbeelding

Gr Mark
De Nikon Z9 heeft me laatste elastiekje laten klappen...’t Beest
iamKroontje
Pixelfed UtrKroontje
Peter Z.
*****
Berichten: 4225
Lid geworden op: di 01 jun 2010, 09:31
Favoriete camera merk: Niet meer merk gebonden
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Eefde
Contacteer:

Re: Singleshots Steden en plaatsen [verzamel]

Bericht door Peter Z. »

Foto van de Dom is fraai, het binnenhofje is goed gezien, ik moest even goed kijken hoe dit zat!
https://peterzeedijk.myportfolio.com/
-formerly a strangeartefact-
Gebruikersavatar
gvdnberg
****
Berichten: 931
Lid geworden op: di 25 dec 2012, 11:06
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Singleshots Steden en plaatsen [verzamel]

Bericht door gvdnberg »

Mooie strakke opname Mark.
Met vriendelijke groet,
Gert van den Berg

Al mijn foto's staan op Flickr
Gebruikersavatar
Kroontje
*****
Berichten: 2883
Lid geworden op: wo 11 mei 2011, 20:01
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Singleshots Steden en plaatsen [verzamel]

Bericht door Kroontje »

Dank Heren

Klopt Peter. Het is allemaal close op elkaar gebouwd.
De Nikon Z9 heeft me laatste elastiekje laten klappen...’t Beest
iamKroontje
Pixelfed UtrKroontje
PeterD
****
Berichten: 996
Lid geworden op: wo 18 jan 2023, 21:04
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Singleshots Steden en plaatsen [verzamel]

Bericht door PeterD »

De Dom die ik nooit in levende lijve zag staat er fraai op. Dat kleine beetje kunst verlichting doet in mijn ogen veel goed voor de foto als geheel.
Gebruikersavatar
Kroontje
*****
Berichten: 2883
Lid geworden op: wo 11 mei 2011, 20:01
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Singleshots Steden en plaatsen [verzamel]

Bericht door Kroontje »

Dank je wel Peter met de reactie.
Alles op zijn tijd. De Dom heb ik nu 4x beklommen. Daarvan 1x met een kater 😂
De Nikon Z9 heeft me laatste elastiekje laten klappen...’t Beest
iamKroontje
Pixelfed UtrKroontje
Plaats reactie

Terug naar “Steden en plaatsen”