Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Bele fraaie "stront"vliegSingleshots Macro [verzamel]
- remoss
- *****
- Berichten: 9599
- Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
- Favoriete camera merk: Mavica
- Bewerk mijn foto's: Ja
- Contacteer:
- Kroontje
- *****
- Berichten: 2883
- Lid geworden op: wo 11 mei 2011, 20:01
- Favoriete camera merk: Nikon
- Bewerk mijn foto's: Ja
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Singleshots Macro [verzamel]
Dank Heren.
Inderdaad de Stront vlieg
Inderdaad de Stront vlieg
-
Peter Z.
- *****
- Berichten: 4225
- Lid geworden op: di 01 jun 2010, 09:31
- Favoriete camera merk: Niet meer merk gebonden
- Bewerk mijn foto's: Ja
- Locatie: Eefde
- Contacteer:
Re: Singleshots Macro [verzamel]
Mooi Mark!
- Kroontje
- *****
- Berichten: 2883
- Lid geworden op: wo 11 mei 2011, 20:01
- Favoriete camera merk: Nikon
- Bewerk mijn foto's: Ja
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Singleshots Macro [verzamel]
Wederom Mijn dank.
Blijft leuk om uit verveling in de tuin nog iets te vinden.
Blijft leuk om uit verveling in de tuin nog iets te vinden.