Singleshots Macro [verzamel]

Alles van dichtbij
Plaats reactie
Gebruikersavatar
remoss
*****
Berichten: 9599
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Singleshots Macro [verzamel]

Bericht door remoss »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Bele fraaie "stront"vlieg 👍🏻
Hoe ouder ik word, des te beter ik was
Gebruikersavatar
Kroontje
*****
Berichten: 2883
Lid geworden op: wo 11 mei 2011, 20:01
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Singleshots Macro [verzamel]

Bericht door Kroontje »

Dank Heren.
Inderdaad de Stront vlieg :):
De Nikon Z9 heeft me laatste elastiekje laten klappen...’t Beest
iamKroontje
Pixelfed UtrKroontje
Peter Z.
*****
Berichten: 4225
Lid geworden op: di 01 jun 2010, 09:31
Favoriete camera merk: Niet meer merk gebonden
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Eefde
Contacteer:

Re: Singleshots Macro [verzamel]

Bericht door Peter Z. »

Mooi Mark!
https://peterzeedijk.myportfolio.com/
-formerly a strangeartefact-
Gebruikersavatar
Kroontje
*****
Berichten: 2883
Lid geworden op: wo 11 mei 2011, 20:01
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Singleshots Macro [verzamel]

Bericht door Kroontje »

Wederom Mijn dank.

Blijft leuk om uit verveling in de tuin nog iets te vinden.
De Nikon Z9 heeft me laatste elastiekje laten klappen...’t Beest
iamKroontje
Pixelfed UtrKroontje
Plaats reactie

Terug naar “Macro”