
Het word nu wel erg vroeg.
-
PeterD
- ****
- Berichten: 996
- Lid geworden op: wo 18 jan 2023, 21:04
- Bewerk mijn foto's: Nee
Het word nu wel erg vroeg.
Je moet nu wel erg vroeg uit de veren als je voor zonsopkomst in de polder wilt zijn. Hoewel hij nu om 05.30 uur op komt is er om 05.00 uur het eerste licht al. Deze opname heb ik omstreeks 05.40 uur gemaakt.


- remoss
- *****
- Berichten: 9599
- Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
- Favoriete camera merk: Mavica
- Bewerk mijn foto's: Ja
- Contacteer:
Re: Het word nu wel erg vroeg.
Het vroege opstaan wordt weer beloond Peter! Ik vind 'm weer heel fraai, die bomenrij net aan nog zichtbaar en ja, die windmolens, ben er gek op 
Hoe ouder ik word, des te beter ik was
-
Peter Z.
- *****
- Berichten: 4225
- Lid geworden op: di 01 jun 2010, 09:31
- Favoriete camera merk: Niet meer merk gebonden
- Bewerk mijn foto's: Ja
- Locatie: Eefde
- Contacteer:
Re: Het word nu wel erg vroeg.
Oh, fraaie foto, dank voor delen!
- Kroontje
- *****
- Berichten: 2883
- Lid geworden op: wo 11 mei 2011, 20:01
- Favoriete camera merk: Nikon
- Bewerk mijn foto's: Ja
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Het word nu wel erg vroeg.
Mooie ochtend en mooi vast gelegd
Zijn de tijden die ik vaak meemaak en soms eerder…
Zijn de tijden die ik vaak meemaak en soms eerder…
-
PeterD
- ****
- Berichten: 996
- Lid geworden op: wo 18 jan 2023, 21:04
- Bewerk mijn foto's: Nee
- gvdnberg
- ****
- Berichten: 931
- Lid geworden op: di 25 dec 2012, 11:06
- Favoriete camera merk: Nikon
- Bewerk mijn foto's: Ja
- Locatie: Tilburg
- Contacteer:
Re: Het word nu wel erg vroeg.
Mooie rustige opname, plezierig om naar te kijken.