Het word nu wel erg vroeg.

Je kijk op de wereld
Plaats reactie
PeterD
****
Berichten: 996
Lid geworden op: wo 18 jan 2023, 21:04
Bewerk mijn foto's: Nee

Het word nu wel erg vroeg.

Bericht door PeterD »

Je moet nu wel erg vroeg uit de veren als je voor zonsopkomst in de polder wilt zijn. Hoewel hij nu om 05.30 uur op komt is er om 05.00 uur het eerste licht al. Deze opname heb ik omstreeks 05.40 uur gemaakt.

Afbeelding
Gebruikersavatar
remoss
*****
Berichten: 9599
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Het word nu wel erg vroeg.

Bericht door remoss »

Het vroege opstaan wordt weer beloond Peter! Ik vind 'm weer heel fraai, die bomenrij net aan nog zichtbaar en ja, die windmolens, ben er gek op :duimop:
Hoe ouder ik word, des te beter ik was
Peter Z.
*****
Berichten: 4225
Lid geworden op: di 01 jun 2010, 09:31
Favoriete camera merk: Niet meer merk gebonden
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Eefde
Contacteer:

Re: Het word nu wel erg vroeg.

Bericht door Peter Z. »

Oh, fraaie foto, dank voor delen!
https://peterzeedijk.myportfolio.com/
-formerly a strangeartefact-
Gebruikersavatar
Kroontje
*****
Berichten: 2883
Lid geworden op: wo 11 mei 2011, 20:01
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het word nu wel erg vroeg.

Bericht door Kroontje »

Mooie ochtend en mooi vast gelegd :duimop:

Zijn de tijden die ik vaak meemaak en soms eerder…
De Nikon Z9 heeft me laatste elastiekje laten klappen...’t Beest
iamKroontje
Pixelfed UtrKroontje
PeterD
****
Berichten: 996
Lid geworden op: wo 18 jan 2023, 21:04
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Het word nu wel erg vroeg.

Bericht door PeterD »

Bedankt voor het kijken en de opmerkingen.
Gebruikersavatar
gvdnberg
****
Berichten: 931
Lid geworden op: di 25 dec 2012, 11:06
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Het word nu wel erg vroeg.

Bericht door gvdnberg »

Mooie rustige opname, plezierig om naar te kijken.
Met vriendelijke groet,
Gert van den Berg

Al mijn foto's staan op Flickr
Plaats reactie

Terug naar “Landschappen”