Musea, tentoonstellingen en meer
-
gvdnberg
- ****
- Berichten: 931
- Lid geworden op: di 25 dec 2012, 11:06
- Favoriete camera merk: Nikon
- Bewerk mijn foto's: Ja
- Locatie: Tilburg
-
Contacteer:
Bericht
door gvdnberg »
Met vriendelijke groet,
Gert van den Berg
Al mijn foto's staan op
Flickr
-
Peter Z.
- *****
- Berichten: 4225
- Lid geworden op: di 01 jun 2010, 09:31
- Favoriete camera merk: Niet meer merk gebonden
- Bewerk mijn foto's: Ja
- Locatie: Eefde
-
Contacteer:
Bericht
door Peter Z. »
Leuk kijkje in het verleden!
-
Kroontje
- *****
- Berichten: 2883
- Lid geworden op: wo 11 mei 2011, 20:01
- Favoriete camera merk: Nikon
- Bewerk mijn foto's: Ja
- Locatie: Utrecht
-
Contacteer:
Bericht
door Kroontje »
Kijk. Dit hebben ze mooier gedaan dan hier in Nederland. Daar zie je alleen van die stoffige pompen.
Leuk om zo te zien. Leuk vast gelegd.
-
gvdnberg
- ****
- Berichten: 931
- Lid geworden op: di 25 dec 2012, 11:06
- Favoriete camera merk: Nikon
- Bewerk mijn foto's: Ja
- Locatie: Tilburg
-
Contacteer:
Bericht
door gvdnberg »
Dankjewel Peter en Mark. We waren verbaasd dat dit zo mooi werd uitgebeeld, Er klonk ook geluid alsof de keuken vol in gebruik was.
Met vriendelijke groet,
Gert van den Berg
Al mijn foto's staan op
Flickr
-
ger k.
- ****
- Berichten: 1559
- Lid geworden op: wo 30 dec 2009, 18:23
- Favoriete camera merk: LEICA
- Bewerk mijn foto's: Ja
- Locatie: Berg en Dal
Bericht
door ger k. »
Ja, mooi om te zien. Goede opnamen!
Fotograferen is schrijven met licht.
-
gvdnberg
- ****
- Berichten: 931
- Lid geworden op: di 25 dec 2012, 11:06
- Favoriete camera merk: Nikon
- Bewerk mijn foto's: Ja
- Locatie: Tilburg
-
Contacteer:
Bericht
door gvdnberg »
Dankjewel Ger!
Met vriendelijke groet,
Gert van den Berg
Al mijn foto's staan op
Flickr
-
Skippy
- *****
- Berichten: 7073
- Lid geworden op: ma 24 aug 2009, 22:41
- Favoriete camera merk: Ricoh
- Bewerk mijn foto's: Nee
- Locatie: Amersfoort
-
Contacteer:
Bericht
door Skippy »
Een interessant inkijkje hoe het er "downstairs" aan toe ging. Leuke serie Gert.
-
remoss
- *****
- Berichten: 9599
- Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
- Favoriete camera merk: Mavica
- Bewerk mijn foto's: Ja
-
Contacteer:
Bericht
door remoss »
Ook deze zijn weer erg leuk. Ben gek op musea en dit soort beelden!
Hoe ouder ik word, des te beter ik was