Tja, ik had de tele 100-400mm erop zitten ......... maaaaar dan was het of de man of de vlieger. Dus teruggegaan naar de 24-70mm.
En het was jammer genoeg bewolkt. Met wat zon had er nog meer aan kleur ingezeten.
Mooie bezigheid inderdaad.
Surfers zijn er bijna niet hier, wel op b.v. het Grevelingenmeer.
Dank.
Ik heb bij Wijk aan zee en bij Egmond a Zee wel eens gestaan met een 200-500 mm. Niks mis mee. En heb zowel de surfer en het zeil mee kunnen pakken. Dit ligt er ook aan hoe de wind staat. Ook bij Zandvoort een reportage mogen maken voor een surf blad en ook met 500mm en een 80mm voor close up.
Voor mij blijft het een geweldige sport om te zien. Dit wel op zee dan. Binnenwater vond ik niks.