Koud Nat en Wind

Speciale activiteiten, gebeurtenissen en manifestaties
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ger k.
****
Berichten: 1559
Lid geworden op: wo 30 dec 2009, 18:23
Favoriete camera merk: LEICA
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Berg en Dal

Koud Nat en Wind

Bericht door ger k. »

1.
Afbeelding by ger kerkhoff, on Flickr

2.
Afbeelding by ger kerkhoff, on Flickr

3.
Afbeelding by ger kerkhoff, on Flickr

4.
Afbeelding by ger kerkhoff, on Flickr
Fotograferen is schrijven met licht.
Gebruikersavatar
Kroontje
*****
Berichten: 2883
Lid geworden op: wo 11 mei 2011, 20:01
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Koud Nat en Wind

Bericht door Kroontje »

Daar was het wel weer voor.
Roept bij mij herinneringen op. Met de begin tijd van de windsurfplank.
Vanaf windkracht 5 > hoger het water op.

Foto 4 laat mooi zien hoe druk de sport wordt beoefend.
De eerste zijn voor mij te ver af gemaakt om de actie goed te zien.

Gr Mark
De Nikon Z9 heeft me laatste elastiekje laten klappen...’t Beest
iamKroontje
Pixelfed UtrKroontje
PeterD
****
Berichten: 996
Lid geworden op: wo 18 jan 2023, 21:04
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Koud Nat en Wind

Bericht door PeterD »

Het is een dankbaar onderwerp waar je lekker op los kunt gaan .Ik vind de afstand tot de actie ook te groot. Zoiets vraagt om een tele.
Gebruikersavatar
gvdnberg
****
Berichten: 931
Lid geworden op: di 25 dec 2012, 11:06
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Koud Nat en Wind

Bericht door gvdnberg »

Zeker eens met Peter en Mark. Dit onderwerp vraagt echt meer millimeters, hoewel de overzicht foto prima is.
Met vriendelijke groet,
Gert van den Berg

Al mijn foto's staan op Flickr
Gebruikersavatar
ger k.
****
Berichten: 1559
Lid geworden op: wo 30 dec 2009, 18:23
Favoriete camera merk: LEICA
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Berg en Dal

Re: Koud Nat en Wind

Bericht door ger k. »

Tja, ik had de tele 100-400mm erop zitten ......... maaaaar dan was het of de man of de vlieger. Dus teruggegaan naar de 24-70mm.
En het was jammer genoeg bewolkt. Met wat zon had er nog meer aan kleur ingezeten.
Mooie bezigheid inderdaad.
Surfers zijn er bijna niet hier, wel op b.v. het Grevelingenmeer.
Dank.
Fotograferen is schrijven met licht.
Gebruikersavatar
Kroontje
*****
Berichten: 2883
Lid geworden op: wo 11 mei 2011, 20:01
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Koud Nat en Wind

Bericht door Kroontje »

Ik heb bij Wijk aan zee en bij Egmond a Zee wel eens gestaan met een 200-500 mm. Niks mis mee. En heb zowel de surfer en het zeil mee kunnen pakken. Dit ligt er ook aan hoe de wind staat. Ook bij Zandvoort een reportage mogen maken voor een surf blad en ook met 500mm en een 80mm voor close up.

Voor mij blijft het een geweldige sport om te zien. Dit wel op zee dan. Binnenwater vond ik niks.
De Nikon Z9 heeft me laatste elastiekje laten klappen...’t Beest
iamKroontje
Pixelfed UtrKroontje
Gebruikersavatar
remoss
*****
Berichten: 9599
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Koud Nat en Wind

Bericht door remoss »

Leuke serie Ger. Snap de opmerkingen wel, maar is een keuze lijkt me. Als ik op Flickr inzoom op de beelden is er bizar veel detail te zien!
Hoe ouder ik word, des te beter ik was
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”