Ook ik heb iets met Buddha"s.

Als je de foto's nergens anders kwijt kunt
Plaats reactie
PeterD
****
Berichten: 996
Lid geworden op: wo 18 jan 2023, 21:04
Bewerk mijn foto's: Nee

Ook ik heb iets met Buddha"s.

Bericht door PeterD »

Ik werd geïnspireerd door de Buddha foto van Peter Z. Ook ik heb er veel in huis. Maar ook foto's van Buddha's die niet in mijn huis passen. Deze foto is gemaakt in een wijk in Bangkok. Deze mannen zijn bezig het Buddha beeld wat is besteld op een pick-up truck te plaatsen om te bezorgen bij de opdrachtgever.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Kroontje
*****
Berichten: 2883
Lid geworden op: wo 11 mei 2011, 20:01
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Ook ik heb iets met Buddha"s.

Bericht door Kroontje »

Tjonge. Die is groot. Leuke actie foto.
De Nikon Z9 heeft me laatste elastiekje laten klappen...’t Beest
iamKroontje
Pixelfed UtrKroontje
Peter Z.
*****
Berichten: 4225
Lid geworden op: di 01 jun 2010, 09:31
Favoriete camera merk: Niet meer merk gebonden
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Eefde
Contacteer:

Re: Ook ik heb iets met Buddha"s.

Bericht door Peter Z. »

Haha! Als die in je huis zou passen zou er geen geld voor fotografie overblijven 😉
Leuke foto!
https://peterzeedijk.myportfolio.com/
-formerly a strangeartefact-
Plaats reactie

Terug naar “Diversen”