Zijn ze voor stuk fraai om te bekijken, Als ik dan toch iets moet zeggen is dat de hangers zoals bv 3,4 en 5 voor mij wat meer tot de verbeelding spreken. Ik reageer niet overal op maar wat ik tot nu heb gezien van die Z9 is niet verkeerd.
Dank Heren dat er gekeken is en de reacties.
Ja, is gaaf om te mogen doen. En nou was ik niet bang om op andere plekken te gaan staan, zitten en soms liggend de Z9 aan het werk te zetten.
Het is een Beest van een Camera, zeker voor deze sport.
Mooie serie Mark, die Z9 is bij jou zeker in goede handen. We byzonder om die kleine mannen met zo’n grote helm rond te zien rijden.
De foto’s zijn mooi scherp en helder van kleur. Ik heb er met plezier naar gekeken.