Motorcross bij MCU74

Als het echt actief wordt...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kroontje
*****
Berichten: 2883
Lid geworden op: wo 11 mei 2011, 20:01
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Motorcross bij MCU74

Bericht door Kroontje »

Lekker bij mij om de hoek, dus fiets gepakt en er naar toe. Na toestemming fotograferen.
De Nikon Z9 + Z 70-200 f2.8 gebruikt,
Van jeugd tot ouder.

01
Afbeelding
02
Afbeelding
03
Afbeelding
04
Afbeelding
05
Afbeelding
06
Afbeelding
07
Afbeelding
08
Afbeelding
09
Afbeelding
10
Afbeelding
11
Afbeelding
12
Afbeelding
13
Afbeelding
14
Afbeelding
15
Afbeelding

Gr Mark
De Nikon Z9 heeft me laatste elastiekje laten klappen...’t Beest
iamKroontje
Pixelfed UtrKroontje
Peter Z.
*****
Berichten: 4225
Lid geworden op: di 01 jun 2010, 09:31
Favoriete camera merk: Niet meer merk gebonden
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Eefde
Contacteer:

Re: Motorcross bij MCU74

Bericht door Peter Z. »

Leuke serie Mark, fav is 12!
Tof dat je mocht fotograferen daar.
https://peterzeedijk.myportfolio.com/
-formerly a strangeartefact-
PeterD
****
Berichten: 996
Lid geworden op: wo 18 jan 2023, 21:04
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Motorcross bij MCU74

Bericht door PeterD »

Zijn ze voor stuk fraai om te bekijken, Als ik dan toch iets moet zeggen is dat de hangers zoals bv 3,4 en 5 voor mij wat meer tot de verbeelding spreken. Ik reageer niet overal op maar wat ik tot nu heb gezien van die Z9 is niet verkeerd. :duimop:
Gebruikersavatar
Kroontje
*****
Berichten: 2883
Lid geworden op: wo 11 mei 2011, 20:01
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Motorcross bij MCU74

Bericht door Kroontje »

Dank Heren dat er gekeken is en de reacties.
Ja, is gaaf om te mogen doen. En nou was ik niet bang om op andere plekken te gaan staan, zitten en soms liggend de Z9 aan het werk te zetten.
Het is een Beest van een Camera, zeker voor deze sport.
De Nikon Z9 heeft me laatste elastiekje laten klappen...’t Beest
iamKroontje
Pixelfed UtrKroontje
Gebruikersavatar
gvdnberg
****
Berichten: 931
Lid geworden op: di 25 dec 2012, 11:06
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Motorcross bij MCU74

Bericht door gvdnberg »

Mooie serie Mark, die Z9 is bij jou zeker in goede handen. We byzonder om die kleine mannen met zo’n grote helm rond te zien rijden.
De foto’s zijn mooi scherp en helder van kleur. Ik heb er met plezier naar gekeken.
Met vriendelijke groet,
Gert van den Berg

Al mijn foto's staan op Flickr
Gebruikersavatar
Kroontje
*****
Berichten: 2883
Lid geworden op: wo 11 mei 2011, 20:01
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Motorcross bij MCU74

Bericht door Kroontje »

Dank Gert voor je reactie :positief:
Daar doen we het voor…plezier bij het kijken.

Inderdaad de jeugd was/ is gaaf om te zien. En na een val partij gewoon weer opstaan ;)
De Nikon Z9 heeft me laatste elastiekje laten klappen...’t Beest
iamKroontje
Pixelfed UtrKroontje
Plaats reactie

Terug naar “Sport”