Moslimwijk in Bangkok.

Het zijn van die aparte wezens
Plaats reactie
PeterD
Berichten: 357
Lid geworden op: wo 18 jan 2023, 21:04
Bewerk mijn foto's: Nee

Moslimwijk in Bangkok.

Bericht door PeterD »

Ik slenterde in een buitenwijk ver van Bangkok centrum waarvan ik wist dat er nog een enkel spoor lag wat in gebruik was.Langs zo,n spoor is altijd bedrijvigheid.Ik liep uiteindelijk verder dan de bedoeling was en belandde in een wirwar van kleine steegjes.Al snel werd me duidelijk dat dit een moslimgemeenschap was.Het werd een leuke ervaring met mensen die het prima vonden als ze werden gefotografeerd.

1Afbeelding


2Afbeelding


3Afbeelding


4Afbeelding


5Afbeelding


6Afbeelding
Gebruikersavatar
remoss
Berichten: 9201
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Moslimwijk in Bangkok.

Bericht door remoss »

Vind het ook hier weer sprekend dat die mensen zo'n tevreden blik hebben. Gewoon blij met wat ze hebben, al is dat niet veel zo te zien. Kunnen wij verwende westerlingen nog wel wat van leren.
Hoe ouder ik word, des te beter ik was
dhrPeter
Berichten: 152
Lid geworden op: do 29 dec 2022, 07:43
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Moslimwijk in Bangkok.

Bericht door dhrPeter »

Het mooie aan jouw fotoseries Peter vind ik dat je kunt zien dat je contact met de mensen hebt en ze met respect benadert. Ook hier zitten weer juweeltjes bij, de eerste en de laatste zijn mijn favorieten. Weer bedankt voor het delen.
PeterD
Berichten: 357
Lid geworden op: wo 18 jan 2023, 21:04
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Moslimwijk in Bangkok.

Bericht door PeterD »

Ik merkte al eerder op het het vaak de minder welgestelden zijn je hartelijk ontvangen.Meer dan eens heb ik meegemaakt dat ze je een glas water of stuk fruit aanbieden.Wat ik hier doe durf ik in Nederland niet eens.
Dank voor de reacties.
Plaats reactie

Terug naar “Mensen”