Tulpengekte.

Flora in pracht en praal
Plaats reactie

Topic Starter
PeterD
Berichten: 327
Lid geworden op: wo 18 jan 2023, 21:04
Bewerk mijn foto's: Nee

Tulpengekte.

Bericht door PeterD »

April Tulpentijd.Een afgezaagd onderwerp wat vele duizenden malen is gefotografeerd.Toch plaats is er een paar.Want het blijft mooi om over die dijken te rijden en te kijken naar die kleurenpracht.En die dijken dat is op Goeree.Bijna verlaten op doordeweekse dagen.Nog niet ontdekt lijkt het door de totale tulpengekte zoals die jaarlijks plaatsvind in de Bollenstreek.


1Afbeelding


2Afbeelding


3Afbeelding


4Afbeelding

dhrPeter
Berichten: 123
Lid geworden op: do 29 dec 2022, 07:43
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Tulpengekte.

Bericht door dhrPeter »

Fleurig en kleurig Peter, was dit in de buurt van Herkingen / Dirksland? De laatste vind ik de minste omdat de dichtstbijzijnde tulp nu een grote gele blob is.

Topic Starter
PeterD
Berichten: 327
Lid geworden op: wo 18 jan 2023, 21:04
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Tulpengekte.

Bericht door PeterD »

De foto's zijn gemaakt in de driehoek Ooltgensplaat,Achthuizen, Sluishaven.Die grote gele blob was de reden dat ik twijfelde om te plaatsen.Die twijfel heb ik wel vaker als ik iets wil plaatsen.Overigens de enige die met mijn telefoon is gemaakt.Op de grond liggen wat ik wel eens deed ging nu niet want het was op veel plaatsen nog flink modderig.
Dank voor je reactie.
Gebruikersavatar

remoss
Berichten: 9148
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Tulpengekte.

Bericht door remoss »

Weer eens wat ander foto's dan de standaard overzichten van tulpen velden, leuk! Vooral de derde waar ik dan invul "zo, daar gaan ze weer, mooi geweest!" :)

Eens met Henk over nr 4.
Hoe ouder ik word, des te beter ik was

Topic Starter
PeterD
Berichten: 327
Lid geworden op: wo 18 jan 2023, 21:04
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Tulpengekte.

Bericht door PeterD »

Met iets origineels thuiskomen met zo,n doodgefotografeerd onderwerp als tulpenvelen is moeilijk.Maar het blijft heerlijk toeren in deze streek met die uitzichten.En die grote gele bulb, ach, laat hij me eraan kan herinneren dat ik dat niet meer moet doen.
Bedankt.
Plaats reactie

Terug naar “Bloemen en Planten”