K7 (hoge kwaliteit) Zwart-wit printen

Ongerubriceerde harde zaken

Topic Starter
mikemix
Berichten: 6936
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 00:55
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: K7 (hoge kwaliteit) Zwart-wit printen

Bericht door mikemix »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Skippy schreef: wo 28 jul 2021, 13:15 Mooi, fijn dat het goed uitgepakt heeft. Heb je de foto's op vakantie bewerkt met een app op je smartphone of met PS op de laptop?
Ik had een 15"MacBook Pro mee met Photoshop CS5, Luc.
Lekker oldskool :wink: met Silver Efex Pro plug-in.

Skippy
Berichten: 6556
Lid geworden op: ma 24 aug 2009, 22:41
Favoriete camera merk: Het is maar een doosje
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: K7 (hoge kwaliteit) Zwart-wit printen

Bericht door Skippy »

Old skool maar werkt dus nog steeds goed voor jou, en ons. Je zou ook eens een z/w afdruk op aluminium kunnen proberen. Heb ik er een van, fraai effect en kun je mooi op een muur hangen.





strangeartefact
Berichten: 4161
Lid geworden op: di 01 jun 2010, 09:31
Favoriete camera merk: Niet meer merk gebonden
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Zutphen
Contacteer:

Re: K7 (hoge kwaliteit) Zwart-wit printen

Bericht door strangeartefact »

Ziet er goed uit! DAnk vor delen, wie weet ooit handig, hoewel ik al van Profotonet wist dat het iig mij niet teleurgested heeft is er 1 afdrukker die mij ook bekoord en dat is Whitewall, gelukkig ondanks overname cewe nog de oude werkwijze behouden.
https://peterzeedijk.myportfolio.com/
-Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid-
Gebruikersavatar

remoss
Berichten: 9123
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: K7 (hoge kwaliteit) Zwart-wit printen

Bericht door remoss »

Zo een foto van foto's zien ze er al goed uit, in het echie zal het ongetwijfeld nog beter zijn, mooi hoor :duimop:
Hoe ouder ik word, des te beter ik was

Topic Starter
mikemix
Berichten: 6936
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 00:55
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: K7 (hoge kwaliteit) Zwart-wit printen

Bericht door mikemix »

Skippy schreef: wo 28 jul 2021, 19:19 Old skool maar werkt dus nog steeds goed voor jou, en ons. Je zou ook eens een z/w afdruk op aluminium kunnen proberen. Heb ik er een van, fraai effect en kun je mooi op een muur hangen.
Ja, das een goeie. Zal de komende tijd daar eens mee experimenteren/in verdiepen.
strangeartefact schreef: wo 28 jul 2021, 21:19 Ziet er goed uit! DAnk vor delen, wie weet ooit handig, hoewel ik al van Profotonet wist dat het iig mij niet teleurgested heeft is er 1 afdrukker die mij ook bekoord en dat is Whitewall, gelukkig ondanks overname cewe nog de oude werkwijze behouden.
Oké, ook eens kijken. Dank.
remoss schreef: do 29 jul 2021, 06:42 Zo een foto van foto's zien ze er al goed uit, in het echie zal het ongetwijfeld nog beter zijn, mooi hoor :duimop:
Zeker, erg fraai. Het is opgebouwd uit alleen grijstinten, dus ècht zwart-wit zonder kleurzweem. Meer grijsnuances dan alleen maar zwart-wit belichten.
Beetje vergelijkbaar met de oude -mooie- barietafdrukken van vroeger.
Plaats reactie

Terug naar “Alle andere hardware zaken”