Geflitst Beursmodel

Het zijn van die aparte wezens

Riemke
Berichten: 1013
Lid geworden op: zo 23 aug 2009, 18:17
Favoriete camera merk: Nikon
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Re: Geflitst Beursmodel

Bericht door Riemke »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Kijk eens naar de instellingen voor flitsen van ALE (op het NCN-forum), dan gaat er een wereld voor je open. Flitsen is lastig en je maakt het je maar op één manier eigen: Gewoon veel doen. De tips van Neil van Niekerk kan ik je ook aanraden. Kijk maar eens op zijn site naar de voorbeeldfoto's/ Daar kun je heel veel van leren.

Ik heb jouw beursmodel nog even door PS gehaald. Als je dat niet wil haal ik de foto weer weg, okay?

[imgexif]http://i209.photobucket.com/albums/bb48 ... smodel.jpg[/imgexif]

Topic Starter
Barry
Berichten: 507
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 12:19
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Longwaycity

Re: Geflitst Beursmodel

Bericht door Barry »

Zo is het veel mooier Riemke :D Ik ben nog aan het leren en probeer door veel te doen en te lezen het onder de knie te krijgen.
De tips van Arthur ben ik regelmatig aan het doorlezen maar ik doe het te weinig denk ik.
Laat de foto maar staan hoor.

nikonshooter
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 19:48
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Rijswijk

Re: Geflitst Beursmodel

Bericht door nikonshooter »

Ik vind dat heel moedig van je Barry dat posten van foto's zo om er dan zo wat van te leren. Ik zou namelijk binnen de kortste keren manis
depressief zijn :lol:
Ik ben toevallig ook veel aan het oefenen nu met mijn sb900 op de zelfde set die jij hebt.(is echt een toppertje)
Je moet eens op de site van Niel van Niekerk kijken over de custom instellingen die hij gebruikt op zijn D300 voor flitsen, kan je zo overnemen.
Wat ik zo moeilijk vind is dat je alleen maar op je historgram kan vertrouwen je moet echt elke foto checken, echt relax is het niet maar de resultaten
des te beter gewoon ff aanwennen. Ik zit zelf voor invulflitsen tussen de -2 en -3 maar misschien zit het verschil wel in type flitser.
Gewoon lekker blijven door zo :duimop:

greetz
Robert
Plaats reactie

Terug naar “Mensen”