Macaber

Als je de foto's nergens anders kwijt kunt

Frans
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 29 jan 2010, 23:18
Favoriete camera merk: Nikon
Locatie: Wanroij
Contacteer:

Re: Macaber

Bericht door Frans »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Goede foto, mooie kleuren, helder.
Groet, Frans


Nikon D80 - Nikkor AF-S DX 18-70mm F/3.5-4.5 G IF - Nikkor 50mm AF F/1.8 D - Sigma 70-200mm F2.8 APO EX DG MACRO II HSM Nikon
http://www.franskeijzers.com

mikemix
Berichten: 6936
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 00:55
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Macaber

Bericht door mikemix »

Riemke schreef:Nee hoor Mike, niet met school. Mijn "schoonzoon" is uit Turkije over voor 3 maanden en had van vrienden gehoord dat de Efteling heel leuk was en toevallig zagen we dat het de laatste dag van de Winterefteling was. Zelden iemand zo zien genieten!
:D

ALE
Berichten: 407
Lid geworden op: wo 21 okt 2009, 16:16
Bewerk mijn foto's: Ja

Re: Macaber

Bericht door ALE »

Het is weer een fraaie plaat Riemke. Andere instellingen als die je nu hebt gebruikt zonder statief? Beats me. Misschien is dit nog een kleine tip voor je: The Pod!!!. Een kleine beanbag die net 35 gram weegt. Ook de afmetingen zijn klein: diameter 13cm bij een hoogte van 5cm. Dus makkelijk mee te nemen. Neerzetten, diafragma verder dicht, ISO omlaag, zelfontspanner er op en knallen maar.

Had je de WB ook met de CBL vastgesteld?


ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters | Mono- & Tripod

Frans
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 29 jan 2010, 23:18
Favoriete camera merk: Nikon
Locatie: Wanroij
Contacteer:

Re: Macaber

Bericht door Frans »

ALE schreef:Het is weer een fraaie plaat Riemke. Andere instellingen als die je nu hebt gebruikt zonder statief? Beats me. Misschien is dit nog een kleine tip voor je: The Pod!!!. Een kleine beanbag die net 35 gram weegt. Ook de afmetingen zijn klein: diameter 13cm bij een hoogte van 5cm. Dus makkelijk mee te nemen. Neerzetten, diafragma verder dicht, ISO omlaag, zelfontspanner er op en knallen maar.

Had je de WB ook met de CBL vastgesteld?


ALE
Leuk hebbe dinggetje zijn die in Nederland verkrijgbaar o f alleen vanuit Canada?
Groet, Frans


Nikon D80 - Nikkor AF-S DX 18-70mm F/3.5-4.5 G IF - Nikkor 50mm AF F/1.8 D - Sigma 70-200mm F2.8 APO EX DG MACRO II HSM Nikon
http://www.franskeijzers.com

ALE
Berichten: 407
Lid geworden op: wo 21 okt 2009, 16:16
Bewerk mijn foto's: Ja

Re: Macaber

Bericht door ALE »

Frans schreef:Leuk hebbe dinggetje zijn die in Nederland verkrijgbaar o f alleen vanuit Canada?
HIER is hij te koop alleen behoorlijk aan de prijs. Je kan hem beter rechtstreeks bestellen want dat scheelt toch wel veel munten.
Suc6,


ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters | Mono- & Tripod

Topic Starter
Riemke
Berichten: 1013
Lid geworden op: zo 23 aug 2009, 18:17
Favoriete camera merk: Nikon
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Re: Macaber

Bericht door Riemke »

Dat is inderdaad een leuk dingetje Arthur!
De WB heb ik hier gewoon op automatisch gezet en naderhand in de RAW converter omgezet naar Tungsten. CBL werkte hier niet omdat ik niet in de ruimte kon komen waar het licht was. Opname is achter glas gemaakt.
Plaats reactie

Terug naar “Diversen”