Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Hier mag je terecht trots op zijn Michael, hele gave plaat. Nu je toch aan het toelichten bent, heb je ook in de nabewerking selectieve (on)scherpte toegepast? Dit omdat Clayton scherp is en de rails rechtsvoor, het stuk ertussen is weer onscherp. Geeft een heel mooi effect.mikemix schreef:Jongens, jongens (en Jolanda) Ik moet blozen
Kan wel iets over de opname vertellen,
We wilden wagons met eventueel graffiti fotograferen.
Dit moment was dat we terug gingen verzamelen richting auto.
Clayton liep mijn richting op, intussen had ik mjin camera snel op AF-C gezet en
liet de 70-200 in z'n AF meelopen. Bewust voor F: 3.2 gekozen voor de onscherpte.
Automatisch liet ik mijn camera kantelen omdat het schuine een wat meer dynamisch beeld gaf.
Wachten was alleen op het moment wat de schuine lijn meer diepte in het beeld gaf via Clayton, Clayton
keek alsmaar rechtuit dat ik hem volgde en ineens keek hij naar rechts, dat was de bevestiging die ik zocht.
Grappig is dat ik dit beeld direct ter plekke aan hem liet zien.
Geen borstklopperij (sorry, Skip) maar soms voel je dat je met een foto goed zit.
Erg gaaf als ik jullie reacties lees (lees bevestiging).
Oja, beeld is via PS en Nik's Color Efex op sfeer gebracht.