Weghalen items op dit forum

Voor alle forumnieuwtjes, -vragen en -tips
Gebruikersavatar

remoss
Berichten: 9149
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Weghalen items op dit forum

Bericht door remoss »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Frederix schreef:Ik hoop alleen niet dat weghalen van items op dit forum een trend gaat worden, want waar ligt de grens wat je wel of niet toelaat.
Op het NCN-forum heb ik op gezette tijden ook een discussie als er weer reacties van mij worden verwijderd. Ik mag hopen dat het op dit forum niet dezelfde kant uitgaat, dat zou ik verschrikkelijk jammer vinden.
Tuurlijk mag je dat hopen Fred, ik vraag me alleen af waar die "angst" vandaan komt zo plotseling. Je weet hoe hier wordt gemodereerd, nagenoeg niet. En diegene die mij een beetje kennen weten dat dat, wat mij betreft, zo blijft.
Maar er zal zo af en toe wel eens een randgevalletje zijn waar een aantal mensen dit vind en een ander deel dat. Wellicht is dit er ook zo een.
Hoe ouder ik word, des te beter ik was
Gebruikersavatar

remoss
Berichten: 9149
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Weghalen items op dit forum

Bericht door remoss »

Arend-ho schreef:ik heb, zoals je kan zien, het laten staan en als de René een andere mening toegedaan is gaat het net zo hard weer open en zit ik fout.
Ik heb dezelfde mening het kan beter blijven staan, dan weet iedereen waar het allemaal over gaat.
Hoe ouder ik word, des te beter ik was
Gebruikersavatar

Topic Starter
Frederix
Berichten: 920
Lid geworden op: za 22 aug 2009, 17:16
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Weghalen items op dit forum

Bericht door Frederix »

remoss schreef:
Frederix schreef:Ik hoop alleen niet dat weghalen van items op dit forum een trend gaat worden, want waar ligt de grens wat je wel of niet toelaat.
Op het NCN-forum heb ik op gezette tijden ook een discussie als er weer reacties van mij worden verwijderd. Ik mag hopen dat het op dit forum niet dezelfde kant uitgaat, dat zou ik verschrikkelijk jammer vinden.
Tuurlijk mag je dat hopen Fred, ik vraag me alleen af waar die "angst" vandaan komt zo plotseling. Je weet hoe hier wordt gemodereerd, nagenoeg niet. En diegene die mij een beetje kennen weten dat dat, wat mij betreft, zo blijft.
Maar er zal zo af en toe wel eens een randgevalletje zijn waar een aantal mensen dit vind en een ander deel dat. Wellicht is dit er ook zo een.
"Angst" is wel een erg groot woord, maar als je er één keer mee begint waar eindig je dan. Ik probeerde alleen te bereiken dat we hier bij stilstaan. Gezien dit draadje is dat gelukt en kunnen we er hier open en op een volwassen wijze over praten.
met een vriendelijke groet

Fred Oosterhuis

Fred Oosterhuis Photography (bedrijfswebsite)

Foto's van Fred (vrij werk)


Het belangrijkste onderdeel van een camera is en blijft de fotograaf zelf.

Renik
Berichten: 635
Lid geworden op: ma 19 apr 2010, 23:18
Favoriete camera merk: Nikon
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Weghalen items op dit forum

Bericht door Renik »

Hitler is vrijwel iedereen het wel over eens dat dat niet kan/zou moeten kunnen.
Betekend dit dan ook dat je de film of documentaire niet mag bekijken? of het boek niet mag lezen? of wel maar niet mag melden?
Laten we wel in ons achterhoofd houden dat het een persiflage is op een film gespeeld door een acteur... het is nog wat anders als er een tekst verzonnen wordt op originele beelden/uitspraken.

Maar zoals idd aangegeven en besproken met Arend, ik vind dit kunnen maar heb er ook helemaal geen problemen als het verwijderd wordt.
Uiteindelijk zitten we op een fotografie forum (en een hele leuke/goede!) om van elkaar te leren, meningen uit te wisselen en mooie foto's te bekijken!

Renik
Berichten: 635
Lid geworden op: ma 19 apr 2010, 23:18
Favoriete camera merk: Nikon
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Weghalen items op dit forum

Bericht door Renik »

Peter v G schreef:Mee eens dat Hitler er niet meer op staat .....zeker als dat verwijderen is gebeurd
in overleg met diegene die het geplaatst heeft.



Peter v G.
wellicht overbodig maar het verwijderen is niet in overleg gegaan maar medegedeeld nadien...
wel heb ik aangegeven geen problemen te hebben met de verwijdering daar mijn prio bij fotografie ligt en ik geen wavemaker wil zijn (te laat) omtrent een nieuwslinkje...

er zit een klein verschil in

strangeartefact
Berichten: 4161
Lid geworden op: di 01 jun 2010, 09:31
Favoriete camera merk: Niet meer merk gebonden
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Zutphen
Contacteer:

Re: Weghalen items op dit forum

Bericht door strangeartefact »

Renik schreef:
Hitler is vrijwel iedereen het wel over eens dat dat niet kan/zou moeten kunnen.
Betekend dit dan ook dat je de film of documentaire niet mag bekijken? of het boek niet mag lezen? of wel maar niet mag melden?
Laten we wel in ons achterhoofd houden dat het een persiflage is op een film gespeeld door een acteur... het is nog wat anders als er een tekst verzonnen wordt op originele beelden/uitspraken.

Maar zoals idd aangegeven en besproken met Arend, ik vind dit kunnen maar heb er ook helemaal geen problemen als het verwijderd wordt.
Uiteindelijk zitten we op een fotografie forum (en een hele leuke/goede!) om van elkaar te leren, meningen uit te wisselen en mooie foto's te bekijken!
Persoonlijk vind ik satire wat anders dan een film of docu.

Maar zoals ik al zeg ik ben grijs en niet zwart wit in dit soort dingen. Het gaat mij erom dat we het erover hebben voor er gedonder van komt. Gelukkig kan dit hier :D

Grts Peter
https://peterzeedijk.myportfolio.com/
-Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid-
Gebruikersavatar

Daniël
Berichten: 3356
Lid geworden op: za 08 mei 2010, 16:17
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Thuis

Re: Weghalen items op dit forum

Bericht door Daniël »

Renik schreef:Betekend dit dan ook dat je de film of documentaire niet mag bekijken? of het boek niet mag lezen? of wel maar niet mag melden?
Nee

Het is een moeilijk gebied.
Ik hou er van om documentaires te zien over hem. Dat is omdat ik er eigenlijk wel zoveel mogelijk van wil weten.

Ik keur dit ook niet af als er een filmpje die de spot drijft met hem.
Maar ik kan begrijpen dat andere dat niet vinden.

Snappie?
Plaats reactie

Terug naar “Info, nieuws en mededelingen”