Upgrade naar Snow Leopard

De motor van je PC en Mac
Plaats reactie

Topic Starter
Frans
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 29 jan 2010, 23:18
Favoriete camera merk: Nikon
Locatie: Wanroij
Contacteer:

Upgrade naar Snow Leopard

Bericht door Frans »

Ik wil m'n iMac upgraden naar Snow leopard, blijven mijn lightroom en cs3 dan nog gewoon werken
zoals ik dat gewend ben?
Als ik het goed heb is de upgrade toch alleen maar voor de besturing?
Groet, Frans


Nikon D80 - Nikkor AF-S DX 18-70mm F/3.5-4.5 G IF - Nikkor 50mm AF F/1.8 D - Sigma 70-200mm F2.8 APO EX DG MACRO II HSM Nikon
http://www.franskeijzers.com

joepert
Berichten: 140
Lid geworden op: ma 31 aug 2009, 22:06

Re: Upgrade naar Snow Leopard

Bericht door joepert »

Frans, dat is niet waar. De upgrade zorgt bij veel software voor compatibiliteitsproblemen. Van Lightroom weet ik het niet, maar CS 3 schijnt wel te werken. Ik zou op de site van Adobe kijken. Als ik de discussie hier even bekijk, zijn er wel wat problemen maar zou het voor zeg 99 % moeten werken.
Laatst gewijzigd door remoss op ma 01 feb 2010, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: url bbcode gecorrigeerd en de url zelf werkend gemaakt.
Gebruikersavatar

Marco
In memoriam ♰
Berichten: 3143
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 23:04
Favoriete camera merk: telkens iets anders
Bewerk mijn foto's: Nee
Contacteer:

Re: Upgrade naar Snow Leopard

Bericht door Marco »

Inmiddels kan je wel met een gerust hart overstappen denk ik, Adobe was als eerste fotosoftware leverancier klaar voor Snow, de hekkensluiter was Nik......
flickr

Dragging heavy cameras is so uncool...

mikemix
Berichten: 6936
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 00:55
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Upgrade naar Snow Leopard

Bericht door mikemix »

Marco schreef:Inmiddels kan je wel met een gerust hart overstappen denk ik, Adobe was als eerste fotosoftware leverancier klaar voor Snow, de hekkensluiter was Nik......

Nu alleen Adobe nog 64bit, wellicht verklaart het dat ze als eerste klaar waren.
Begreep dat Adobe een groot probleem met 64bit heeft, software zou van scratch af aan moeten worden herschreven.

Topic Starter
Frans
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 29 jan 2010, 23:18
Favoriete camera merk: Nikon
Locatie: Wanroij
Contacteer:

Re: Upgrade naar Snow Leopard

Bericht door Frans »

mikemix schreef:
Marco schreef:Inmiddels kan je wel met een gerust hart overstappen denk ik, Adobe was als eerste fotosoftware leverancier klaar voor Snow, de hekkensluiter was Nik......

Nu alleen Adobe nog 64bit, wellicht verklaart het dat ze als eerste klaar waren.
Begreep dat Adobe een groot probleem met 64bit heeft, software zou van scratch af aan moeten worden herschreven.
Kan ik dat ergens zien of ik een 64bit heb?
Groet, Frans


Nikon D80 - Nikkor AF-S DX 18-70mm F/3.5-4.5 G IF - Nikkor 50mm AF F/1.8 D - Sigma 70-200mm F2.8 APO EX DG MACRO II HSM Nikon
http://www.franskeijzers.com

rocksoff
Berichten: 752
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 22:10
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Upgrade naar Snow Leopard

Bericht door rocksoff »

Snow Leopard draait standaard in 32 bit.
Je moet toch wat

luc
Berichten: 257
Lid geworden op: wo 14 okt 2009, 16:40

Re: Upgrade naar Snow Leopard

Bericht door luc »

mikemix schreef:
Marco schreef:Inmiddels kan je wel met een gerust hart overstappen denk ik, Adobe was als eerste fotosoftware leverancier klaar voor Snow, de hekkensluiter was Nik......

Nu alleen Adobe nog 64bit, wellicht verklaart het dat ze als eerste klaar waren.
Begreep dat Adobe een groot probleem met 64bit heeft, software zou van scratch af aan moeten worden herschreven.
LR3 Beta is volledig 64 bit en draait als ik het goed begrepen heb ook op 32 SNL in 64 bits mode. je kunt SNL wel in 64 bits modus opstarten op de meeste Intel systemen.
gewoon tijdens het starten de 4 en de 6 ingedrukt houden en als de ICD cpu 64 bits is start het systeem in 64 bit op. Er zijn uitzonderingen die wel 64 bits zijn maar in de software toch geblokkeerd zijn meestal komt dat omdat drivers (kext) in die systemen voor bepaalde hardware nog niet geschikt zijn voor 64 bits.

Luc
Plaats reactie

Terug naar “PC en Mac”