Rondje motorsport

Als het echt actief wordt...
Gebruikersavatar

remoss
Berichten: 9144
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Rondje motorsport

Bericht door remoss »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Prachtige serie. Nr 3, 5 en 7 voor mij dan :)
Hoe ouder ik word, des te beter ik was

chrisje
Berichten: 41
Lid geworden op: za 06 mar 2010, 20:43
Favoriete camera merk: Nikon
Locatie: Asten
Contacteer:

Re: Rondje motorsport

Bericht door chrisje »

Schitterende serie erg leuk om naar te kijken.
Voor mij persoonlijk zijn foto nrs. 7 en 8 de toppers !!

Barry
Berichten: 507
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 12:19
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Longwaycity

Re: Rondje motorsport

Bericht door Barry »

SportsPhotography schreef:
Barry schreef:Erg mooi! Die van Pedrose is prachtig ( had eigenlijk rossi moeten zijn die er zo gaaf opstaat) :lol:Die van Rossi ook erg mooi! Alles eigenlijk wel :lol: Ga zelf ook al weer een 10 jaar naar de TT maar moet helaas vanaf tribune proberen te schieten( dat is erg lastig)
Af en toe sta ik ook op de tribune met minimaal 300mm kun je vanaf de hoofdtribune prima wheelies platen als ze de GT uitkomen.
met mijn pas aangeschafte 1.7x converter wil ik wat andere "heilige" gronden verkennen op het circuit in Assen, als het goed is krijg ik paasweekend de kans om al het een en ander te testen.
Na een volledig seizoen op Assen te hebben gefotografeerd tijd om opnieuw geprikkeld te worden met nieuwe composities waar niet iedereen mee aan komt zetten.
Wij zitten al jaren op de Strubben! Vanaf daar is het lastig om wat moois te maken. Je kunt beter aan de overkant staan naast de baan maar daar zal ik wel nooit kunnen komen :(
Ik ben benieuwd wat voor foto's je dit jaar gaat maken?

Topic Starter
SportsPhotography
Berichten: 56
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 09:17
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Rondje motorsport

Bericht door SportsPhotography »

Barry schreef:
SportsPhotography schreef:
Barry schreef:Erg mooi! Die van Pedrose is prachtig ( had eigenlijk rossi moeten zijn die er zo gaaf opstaat) :lol:Die van Rossi ook erg mooi! Alles eigenlijk wel :lol: Ga zelf ook al weer een 10 jaar naar de TT maar moet helaas vanaf tribune proberen te schieten( dat is erg lastig)
Af en toe sta ik ook op de tribune met minimaal 300mm kun je vanaf de hoofdtribune prima wheelies platen als ze de GT uitkomen.
met mijn pas aangeschafte 1.7x converter wil ik wat andere "heilige" gronden verkennen op het circuit in Assen, als het goed is krijg ik paasweekend de kans om al het een en ander te testen.
Na een volledig seizoen op Assen te hebben gefotografeerd tijd om opnieuw geprikkeld te worden met nieuwe composities waar niet iedereen mee aan komt zetten.
Wij zitten al jaren op de Strubben! Vanaf daar is het lastig om wat moois te maken. Je kunt beter aan de overkant staan naast de baan maar daar zal ik wel nooit kunnen komen :(
Ik ben benieuwd wat voor foto's je dit jaar gaat maken?
Tip: probeer De Bult eens voorbij Stekkenwal en vlak voor Hooger Heide.
Be daring, be different, be impractical, be anything that will assert integrity
of purpose and imaginative vision against the play-it-safers, the creatures
of the commonplace, the slaves of the ordinary
Plaats reactie

Terug naar “Sport”