Expositie: truckrun Horst (de serie)

Je leest wel eens wat, post het maar hier
Plaats reactie

Topic Starter
soulpic
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 03 feb 2010, 16:46

Expositie: truckrun Horst (de serie)

Bericht door soulpic »

Beste lightcatch leden,

Graag wil ik jullie middels dit bericht informeren over het onderstaande.

Ik zou het erg tof vinden als jullie een kijkje komen nemen.


Expositie truckrun Horst
indringende reportage van het jaarlijks evenement.

Afbeelding



Jordy Caris is student aan het technisch college te Ede in de leer als beroepsfotograaf, en aangesloten bij de Nederlandse fotobond.
 Tijdens zijn stage periode heeft hij in opdracht gefotografeerd voor een lifestyle magazine, met als doel een sfeerimpressie te fotograferen van de truckrun te Horst. De truckrun in Horst is een jaarlijks evenement voor mensen met een beperking. De vrijwillgers (truckers) nemen de deelnemers een dag op sleeptouw in de truck. Tevens zijn er ook nog andere activiteiten gedurende de dag. Plotseling ontstond het idee om op documentaire wijze een serie te produceren van dit jaarlijks evenement. De serie van twaalf beelden laat vooral zien hoe deelnemers een dag als de truckrun ervaren. Gefotografeerd op een respectvolle wijze laten de beelden zien hoeveel plezier, lol en vreugde de deelnemers tijdens een dag als de truckrun hebben. Tevens betreffen het ook een aantal registrerende beelden van deze dag.



Deze expositie is te bezichtigen in de bibliotheek te Horst tijdens de reguliere openingstijden vanaf 08 mei t/m 29 mei 2010.

Openingstijden bibliotheek:


Maandag
09:00 - 12:00 uur

Dinsdag
09.00 - 17:30 uur

Woensdag
13:00 - 17:30 uur

Donderdag
13:00 - 20.00 uur

Vrijdag
10:00 - 13:00 uur

Zaterdag

10:00 - 13:00 uur



Voor meer info: gelieve contact op te nemen met Jordy Caris



www.jordycaris.nl
info@jordycaris.nl

mikemix
Berichten: 6936
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 00:55
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Expositie: truckrun Horst (de serie)

Bericht door mikemix »

Mag ik een dieselbon declareren ?

succes met de expo.

Topic Starter
soulpic
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 03 feb 2010, 16:46

Re: Expositie: truckrun Horst (de serie)

Bericht door soulpic »

Haha, tuurlijk.

Is idd voor vele ver weg, maar voor wie het eens leuk lijkt om te zien kan natuurlijk een bezoekje wagen aan de expo en aan het wonderschone Limburg :P

Dankje!
Plaats reactie

Terug naar “Nieuwtjes”