Microsofprutsers


Topic Starter
Skippy
Berichten: 6586
Lid geworden op: ma 24 aug 2009, 22:41
Favoriete camera merk: Het is maar een doosje
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Microsofprutsers

Bericht door Skippy »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Marten schreef:
Skippy schreef:Vanavond de zoveelste " kritische" update voor Office 2011 moeten installeren op de Mac. Gek wordt je van die updates, trouwens ook op de PC met al die zgn. noodzakelijke updates voor Java en Adobe Flash Player. Maar die van Microsof spannen de kroon hoor.
Appel kan er anders ook wat van.... (zie tabel)
;) ;)
Goede research Marten, ben je sowieso sterk in merk ik vaker ;)

Marten
Berichten: 338
Lid geworden op: zo 23 aug 2009, 15:35
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Microsofprutsers

Bericht door Marten »

Skippy schreef:..Goede research Marten, ben je sowieso sterk in merk ik vaker ;)
Dank je.
groet,
Marten

Topic Starter
Skippy
Berichten: 6586
Lid geworden op: ma 24 aug 2009, 22:41
Favoriete camera merk: Het is maar een doosje
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Microsofprutsers

Bericht door Skippy »

Arend-ho schreef:is dit het pro apple draadje ??
Niet met die insteek gestart hoor, meer het anti-Microsoftdraadje (zie titel).
Heb ik het pro Microsoft draadje gemist? :tong:

Jij hebt inderdaad te vaak dikke pech gehad met Apple. Ik heb met al mijn Apple-spulletjes nog nooit wat gehad, afkloppen.
Overigens heb ik geen blinde adoratie voor Apple, ik zie ook de beperkingen. Waar het mij om gaat is dat ze hardware en software
maken die vooruitstrevend zijn, uitstekend werken, waarmee je met plezier werkt en het ziet er goed uit.

yoyo
Berichten: 694
Lid geworden op: ma 24 aug 2009, 11:34
Favoriete camera merk: Nikon and LEICA
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Somewhere in the middle

Re: Microsofprutsers

Bericht door yoyo »

Skippy schreef:Waar het mij om gaat is dat ze hardware en software maken die vooruitstrevend zijn, uitstekend werken, waarmee je met plezier werkt en het ziet er goed uit.
forum/viewtopic.php?p=39173#p39173
Ik overdrijf altijd graag een beetje... :schamen:
Quote of the Day : Nikon and Canon came to a similar conclusion: Amateurs need more pixels, pros probably don't. - Thom Hogan

Topic Starter
Skippy
Berichten: 6586
Lid geworden op: ma 24 aug 2009, 22:41
Favoriete camera merk: Het is maar een doosje
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Microsofprutsers

Bericht door Skippy »

yoyo schreef:
Skippy schreef:Waar het mij om gaat is dat ze hardware en software maken die vooruitstrevend zijn, uitstekend werken, waarmee je met plezier werkt en het ziet er goed uit.
forum/viewtopic.php?p=39173#p39173
:?:
Gebruikersavatar

Marco
In memoriam ♰
Berichten: 3143
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 23:04
Favoriete camera merk: telkens iets anders
Bewerk mijn foto's: Nee
Contacteer:

Re: Microsofprutsers

Bericht door Marco »

Yoyo plaatst linkjes naar zijn eerder geplaatste linkjes in dit draadje.

Tijd om er een schaar in te zetten, dit voegt niet zoveel toe denk ik.
flickr

Dragging heavy cameras is so uncool...

Marten
Berichten: 338
Lid geworden op: zo 23 aug 2009, 15:35
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Microsofprutsers

Bericht door Marten »

Arend-ho schreef:....ik zit te wachten op het beste van twee werelden maar dat zal wel nooit gebeuren.....
Misschien kan DIT het begin zijn van vruchtbare samenwerking tussen beide giganten.
groet,
Marten

Topic Starter
Skippy
Berichten: 6586
Lid geworden op: ma 24 aug 2009, 22:41
Favoriete camera merk: Het is maar een doosje
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Microsofprutsers

Bericht door Skippy »

Marten schreef:
Arend-ho schreef:....ik zit te wachten op het beste van twee werelden maar dat zal wel nooit gebeuren.....
Misschien kan DIT het begin zijn van vruchtbare samenwerking tussen beide giganten.
Nou Marten dat valt me nou tegen van je, geef ik je hierboven een veer voor je excellente research plaats je nu een link naar een artikel van 20.1.2010 waarvan de strekking blijkbaar door de actualiteit achterhaald is. Ik heb net even gekeken en op mijn iPhone en iPad is Google nog steeds de standaard zoekmachine ;)

Duidelijk is wel dat vijandschap en bondgenootschap tussen dit soort bedrijven van het ene op het andere moment kunnen wisselen. Of tegelijkertijd. Mooi voorbeeld is de verhouding Apple vs. Samsung. Apple is een van de grootste klanten van Samsung maar over en weer voeren ze rechtszaken over patenten en kopieergedrag.

Marten
Berichten: 338
Lid geworden op: zo 23 aug 2009, 15:35
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Microsofprutsers

Bericht door Marten »

Ajj, dat wordt een herexamen... :muur:
Voor mij was het wel een eye-opener dat de mannen überhaupt met elkaar spreken. Of dat direct tot resultaten leidt is een tweede, maar ze zitten (of zaten? ik weet het niet) in ieder geval aan tafel.
groet,
Marten

yoyo
Berichten: 694
Lid geworden op: ma 24 aug 2009, 11:34
Favoriete camera merk: Nikon and LEICA
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Somewhere in the middle

Re: Microsofprutsers

Bericht door yoyo »

Er zijn zoveel argumenten tegen Apple. Daar begin ik niet aan. Apple gebruikers luisteren daar niet eens naar. Zie eerdere URL's.
Voornaamste reden waarom ik twintig jaar geleden voor Windows (Nikon) koos en nu nog steeds voor Windows (Nikon) kies zijn dat al mijn software en hardware compatibel moet zijn.
En dan kom je uit bij Windows (Nikon)...

En de nieuwe Windows (Nikon) blijft ook weer backwards-compatible.
http://www.bright.nl/windows-8-als-wind ... +mobile%29
http://nikonrumors.com/category/nikon-d4/ ;)

Maar laat iedereen lekker zelf kiezen wat ie wil gebruiken.
Ook als iemand vier keer zoveel uit wil geven voor producten die niet goed werken, zonder goede aftersales en veel te snel zijn afgeschreven.

En aangezien het allemaal door mensen wordt gemaakt, zal het wel nooit foutloos en veilig zijn.
Ik overdrijf altijd graag een beetje... :schamen:
Quote of the Day : Nikon and Canon came to a similar conclusion: Amateurs need more pixels, pros probably don't. - Thom Hogan

Topic Starter
Skippy
Berichten: 6586
Lid geworden op: ma 24 aug 2009, 22:41
Favoriete camera merk: Het is maar een doosje
Bewerk mijn foto's: Nee
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Microsofprutsers

Bericht door Skippy »

yoyo schreef:Er zijn zoveel argumenten tegen Apple. Daar begin ik niet aan. Apple gebruikers luisteren daar niet eens naar. Zie eerdere URL's.
Net zo min als jij open staat voor het feit dat er talloze tevreden Apple-gebruikers zijn. Zie dit draadje ;)
yoyo schreef:Voornaamste reden waarom ik twintig jaar geleden voor Windows (Nikon) koos en nu nog steeds voor Windows (Nikon) kies zijn dat al mijn software en hardware compatibel moet zijn.
En dan kom je uit bij Windows (Nikon)...

En de nieuwe Windows (Nikon) blijft ook weer backwards-compatible.
http://www.bright.nl/windows-8-als-wind ... +mobile%29
http://nikonrumors.com/category/nikon-d4/ ;).
Heb ik te weinig kennis voor om te beoordelen maar ik geloof direct dat voor jou dan Windows de betere keus is. Maar geen argument om de keus van anderen voor Apple af te serveren.
Ik schat in dat jouw computereisen op een heel ander niveau liggen dan van de doorsneegebruiker en als een Windows-omgeving daar beter bij past prima dan.
yoyo schreef:Maar laat iedereen lekker zelf kiezen wat ie wil gebruiken.
Hier zitten we op 1 lijn :tevreden:
yoyo schreef:Ook als iemand vier keer zoveel uit wil geven voor producten die niet goed werken en veel te snel zijn afgeschreven zonder goede aftersales..
Hier vlieg je toch echt de bocht uit en dat is jammer.
yoyo schreef:En aangezien het allemaal door mensen wordt gemaakt, zal het wel nooit foutloos en veilig zijn.
Mee eens. Zie Fukushima.
Plaats reactie

Terug naar “Computer gerelateerd”