Microsofprutsers


pbreev
Berichten: 451
Lid geworden op: di 27 jul 2010, 15:31
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Microsofprutsers

Bericht door pbreev »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

De volharding waarmee je anti-Apple berichten plaatst doet me denken aan een voetbalgekke collega, een fanatieke AZ-fan en vooral ook Ajax-hater. Die beleeft veel meer plezier aan een nederlaag van Ajax dan aan een overwinning van AZ. Ik vind dat sneu, als Ajax fan en vooral als liefhebber van goed voetbal.
Ik mag dat wel :duimop: , een ander beeld dan de massa... een ander beeld dan de aanhangers van ... plaatst zaken in perspectief... 8-) de volharding van andere is niet anders...

Ik heb een Ipad, ik heb een Android telefoon, ik heb een Nikon en een Fuji... waarom ? Omdat bepaalde eigenschappen mij bekoren en niet omdat er een merkgekte heerst. Bij sommige bespeur/intrepeteer ik deze wel en dan vind ik dit soort bespiegelingen wel heel erg humorvol :): en vooral de reacties die het krijgt ...

En daarnaast zoals yoyo zegt; hij overdrijft graag, dus een korreltje zout bij het geheel....
Groet Patrick.

"Er zijn twee mensen nodig om een foto mooi te vinden. Eén die hem maakt en één die hem bekijkt !"
Gebruikersavatar

Marco
In memoriam ♰
Berichten: 3143
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 23:04
Favoriete camera merk: telkens iets anders
Bewerk mijn foto's: Nee
Contacteer:

Re: Microsofprutsers

Bericht door Marco »

Kinderziekten lijken tegenwoordig normaal te zijn, kijk maar naar camerafabrikanten.
En ook die lopen niet zo hard om de problemen op te lossen. Ik noem maar even geen namen.

Het is het risico dat je neemt wanneer je early adaptor wilt zijn.
Met een steeds korter wordende life cycle time van producten zal het nog wel vaker gebeuren.

En die iPhone 5, niet in je kontzak steken en dan gaan zitten. ;)
Dat kon alleen vroeger met die bakstenen van Nokia en Motorola, toen je nog een telefoon had om mee te bellen.
flickr

Dragging heavy cameras is so uncool...

thewoert
Berichten: 69
Lid geworden op: ma 09 nov 2009, 13:51
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Microsofprutsers

Bericht door thewoert »

Toch mooi van Apple. Mijn imac wordt gehaald en teruggebracht voor vervangen harddisk. Apple merkte dat een bepaalde serie harddisks problemen gaven. Garantie is al lang verlopen en toch bieden ze aan vervangen terwijl ik (nog)geen probleem heb. En dat alles gratis voor mijn iMac uit 2009.


Sent from my iPhone using Tapatalk

mikemix
Berichten: 6936
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 00:55
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Microsofprutsers

Bericht door mikemix »

pbreev schreef:Ik mag dat wel :duimop: , een ander beeld dan de massa... een ander beeld dan de aanhangers van ... plaatst zaken in perspectief... 8-) de volharding van andere is niet anders...

Ik heb een Ipad, ik heb een Android telefoon, ik heb een Nikon en een Fuji... waarom ? Omdat bepaalde eigenschappen mij bekoren en niet omdat er een merkgekte heerst. Bij sommige bespeur/intrepeteer ik deze wel en dan vind ik dit soort bespiegelingen wel heel erg humorvol :): en vooral de reacties die het krijgt ...

En daarnaast zoals yoyo zegt; hij overdrijft graag, dus een korreltje zout bij het geheel....
Het is net als met mensen die zijn gestopt met roken, dat worden de meest fanatieke anti-rokers ;)

pbreev
Berichten: 451
Lid geworden op: di 27 jul 2010, 15:31
Favoriete camera merk: Nikon
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Microsofprutsers

Bericht door pbreev »

mikemix schreef:Het is net als met mensen die zijn gestopt met roken, dat worden de meest fanatieke anti-rokers ;)
Ik herken mezelf er niet in als ex-roker, maar ja zoiets inderdaad :grijnszon:

hoe klinkt dat???;

Het is net als met mensen die zijn gestopt met Windows, dat worden de meest fanatieke anti-windowers ....
Het is net als met mensen die zijn gestopt met Linux, dat worden de meest fanatieke anti-linuxers....
Het is net als met mensen die zijn gestopt met Apple, dat worden de meest fanatieke anti-Apples....
Etc..

HIHI :heilig:
Groet Patrick.

"Er zijn twee mensen nodig om een foto mooi te vinden. Eén die hem maakt en één die hem bekijkt !"

thewoert
Berichten: 69
Lid geworden op: ma 09 nov 2009, 13:51
Bewerk mijn foto's: Nee

Re: Microsofprutsers

Bericht door thewoert »

Dan heb ik een probleem. Ik werk met windows en apple. Waar moet ik nu tegen zijn?
Gelukkig ben ik makkelijk. Ik ben voorstander van apple, maar niet anti windows.
Gebruikersavatar

Marco
In memoriam ♰
Berichten: 3143
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 23:04
Favoriete camera merk: telkens iets anders
Bewerk mijn foto's: Nee
Contacteer:

Re: Microsofprutsers

Bericht door Marco »

+1 maar wel blij dat wanneer de windows machine kuren heeft, ik tegen de IT afdeling kan zeggen, "hier staat ie, loggen jullie even in ?" ;)

En 24/7 ondersteuning, vanuit Houston en Singapore.
flickr

Dragging heavy cameras is so uncool...
Gebruikersavatar

remoss
Berichten: 9123
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Microsofprutsers

Bericht door remoss »

Ik heb ook niets tegen Apple! ;)

Maar ben te ver in Windows ingegraven en daardoor goed in staat een goed werkend systeem in elkaar te flansen. Waar Apple het wellicht ut de doos goed doet moet je bij windows wat meer aan de hand halen. Bij Windows 7 echter is er erg veel verbeterd. Rete stabiel (althans hier).
Hoe ouder ik word, des te beter ik was
Gebruikersavatar

Marco
In memoriam ♰
Berichten: 3143
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 23:04
Favoriete camera merk: telkens iets anders
Bewerk mijn foto's: Nee
Contacteer:

Re: Microsofprutsers

Bericht door Marco »

Marco schreef: ondersteuning, vanuit Houston en Singapore.
En niet te vergeten onlangs zelfs vanuit HHW voor de machine van m'n vader ;)
flickr

Dragging heavy cameras is so uncool...
Gebruikersavatar

remoss
Berichten: 9123
Lid geworden op: zo 28 dec 2008, 13:55
Favoriete camera merk: Mavica
Bewerk mijn foto's: Ja
Contacteer:

Re: Microsofprutsers

Bericht door remoss »

Oh ja, doet ie het nog?
Hoe ouder ik word, des te beter ik was
Gebruikersavatar

Marco
In memoriam ♰
Berichten: 3143
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 23:04
Favoriete camera merk: telkens iets anders
Bewerk mijn foto's: Nee
Contacteer:

Re: Microsofprutsers

Bericht door Marco »

Vast wel, want de laatste tijd is ie niet aan geweest, de pensionado's zijn alweer bijna 2 maanden op vakantie.
flickr

Dragging heavy cameras is so uncool...
Plaats reactie

Terug naar “Computer gerelateerd”