Battery Grip overleden


Topic Starter
Renik
Berichten: 635
Lid geworden op: ma 19 apr 2010, 23:18
Favoriete camera merk: Nikon
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Battery Grip overleden

Bericht door Renik »

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

remoss schreef:
Renik schreef:EN-EL4 (ander charger ook?)
Ja, de [url_nv_extra=http://www.cameranu.nl/artikel/8475/Nik ... EL4a_.html]MH-21[/url_nv_extra] of [url_nv_extra=http://www.cameranu.nl/artikel/8477/Nik ... EL4a_.html]MH-22[/url_nv_extra]
Thnx René :duimop:
Gebruikersavatar

Marco
In memoriam ♰
Berichten: 3143
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 23:04
Favoriete camera merk: telkens iets anders
Bewerk mijn foto's: Nee
Contacteer:

Re: Battery Grip overleden

Bericht door Marco »

Ik weet niet hoeveel EN-EL3e accu's je hebt, maar ik heb er 4 en durf inmiddels wel te stellen dat ik een hele dag met 1 accu kan fotograferen, de D700 verbruikt niet zoveel. Vaak doe ik er langer mee.
Tijdens onze week in New York (elke dag onder 0 graden) heb ik geen accu hoeven opladen.
flickr

Dragging heavy cameras is so uncool...

Topic Starter
Renik
Berichten: 635
Lid geworden op: ma 19 apr 2010, 23:18
Favoriete camera merk: Nikon
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Battery Grip overleden

Bericht door Renik »

Marco schreef:Ik weet niet hoeveel EN-EL3e accu's je hebt, maar ik heb er 4 en durf inmiddels wel te stellen dat ik een hele dag met 1 accu kan fotograferen, de D700 verbruikt niet zoveel. Vaak doe ik er langer mee.
Tijdens onze week in New York (elke dag onder 0 graden) heb ik geen accu hoeven opladen.
Ik heb/had er 3 maar geloof dat eentje daarvan nog bij m'n broertje ligt... dus 2 en dat is me net wat te krap.
Mocht een nieuwe slede morgen niet lukken dan haal ik nog een EN-EL3e erbij. Die 4 zijn me te duur en onhandig om weer een aparte charger mee te moeten slepen.

Ze gaan idd wel redelijk lang mee in de D700, weet niet hoeveel die 70-200 slurpt maar goed... 3 moet volstaan!
Gebruikersavatar

Marco
In memoriam ♰
Berichten: 3143
Lid geworden op: do 20 aug 2009, 23:04
Favoriete camera merk: telkens iets anders
Bewerk mijn foto's: Nee
Contacteer:

Re: Battery Grip overleden

Bericht door Marco »

Geen idee hoeveel extra stroom je VR zal verbruiken, ik bezit geen enkel VR objectief.

Mocht je geen AA slede kunnen vinden, dan mag je die wel lenen, ik woon om de hoek.
Wel zelf ophalen en terugbrengen :mrgreen:
flickr

Dragging heavy cameras is so uncool...

Topic Starter
Renik
Berichten: 635
Lid geworden op: ma 19 apr 2010, 23:18
Favoriete camera merk: Nikon
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Battery Grip overleden

Bericht door Renik »

Marco schreef:Geen idee hoeveel extra stroom je VR zal verbruiken, ik bezit geen enkel VR objectief.

Mocht je geen AA slede kunnen vinden, dan mag je die wel lenen, ik woon om de hoek.
Wel zelf ophalen en terugbrengen :mrgreen:
Hi Marco,

Lees net je bericht pas en ga het nu niet meer redden vrees ik (zeker met Sail hier :))
Zometeen een bruiloft, vannacht thuis, koffers pakken en morgenochtend naar Schiphol...

Vanochtend even bij Calumet eea schoon laten maken en hij doet het nu af en toe haha...
Na de vakantie maar even naar Beverwijk.

Maar iig bedankt voor het aanbod!
:danku:

Henri
Berichten: 497
Lid geworden op: za 03 okt 2009, 09:48
Bewerk mijn foto's: Ja
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Re: Battery Grip overleden

Bericht door Henri »

Marco schreef:Geen idee hoeveel extra stroom je VR zal verbruiken, ik bezit geen enkel VR objectief.

Mocht je geen AA slede kunnen vinden, dan mag je die wel lenen, ik woon om de hoek.
Wel zelf ophalen en terugbrengen :mrgreen:

Ik heb wel VR objectieven en maak gemiddeld met mijn d300 ongeveer 400 foto's op 1 EN EL3 batterij.

groet
Henri
Nikon & Canon camera's met glaswerk dat altijd beter kan maar waar ik best tevreden mee ben.

In the race for quality there is no finish line
Plaats reactie

Terug naar “Toebehoren en accessoires”